AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Kjenner at siden han nå skal gifte seg på nytt, så vil jeg ikke fjerne det likevel. Orker ikke tanken på at ei anna skal ha navnet som etternavn så da beholder jeg det. Tviler på hun gidder å ta navnet siden hun da blir Andersen nr.2. Det blir jo bare idiotisk. Har ei venninne som mener det er helt idiotisk av meg å beholde det bare fordi han skal gifte seg igjen. Men, er det så galt egentlig å velge å beholde det så hans nye dame sikkert ikke vil ta det så lenge jeg heter det. Anonymkode: 19c50...173 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 9. mai 2022 Hvorfor skulle det hindre den nye kona i å ta det navnet? Jeg hadde glatt tatt det, hadde virkelig ikke brydd meg om x-kona fortsatt hadde samme etternavn. Anonymkode: 9c8a7...827 60 1 6
Populært innlegg uglejenta Skrevet 9. mai 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 9. mai 2022 Du er rimelig spesiell😅 64 1 9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Dette er bare trass fra din side. Gå videre i livet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Er det barn involvert her? Har da evt barn din eksmanns etternavn? Vil da barna dine ikke ha samme etternavn som deg, men som hans nye kone? Anonymkode: 5fc8d...198 2
Husfruen89 Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Jeg hadde glatt byttet etternavn, med mindre barna også har det etternavnet 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Forstår det godt viss dere har barn sammen. Viss ikke ville jeg ikke beholdt det Anonymkode: 8560e...0dc 2 1
BobbySocks Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Har du barn med det navnet skjønner jeg deg godt. 4
Silva Pluvialis Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 Hvorfor skulle det hindre den nye dama å ta etternavnet bare fordi du har det? 🤔 16 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tviler på hun gidder å ta navnet siden hun da blir Andersen nr.2. Det blir jo bare idiotisk. Det er like gjerne du som blir Andersen nr. 2 Anonymkode: 447d7...412 34 6
Supersmurf Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Jeg tenker at du er sær. Det ser bare dumt ut at du beholder etternavnet, da blir du den bitre ekskona som ikke en gang klarte å bytte tilbake til navnet sitt. Get over it! 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Ts her. Vi har barn, ja og barna har begge etternavnene både hans og mitt. Jeg tenkte fjerne hans etternavn siden de har mitt også, men dropper det nå. Anonymkode: 19c50...173
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kjenner at siden han nå skal gifte seg på nytt, så vil jeg ikke fjerne det likevel. Orker ikke tanken på at ei anna skal ha navnet som etternavn så da beholder jeg det. Tviler på hun gidder å ta navnet siden hun da blir Andersen nr.2. Det blir jo bare idiotisk. Har ei venninne som mener det er helt idiotisk av meg å beholde det bare fordi han skal gifte seg igjen. Men, er det så galt egentlig å velge å beholde det så hans nye dame sikkert ikke vil ta det så lenge jeg heter det. Anonymkode: 19c50...173 Kan love deg at hun overhodet ikke bryr seg fra eller til hva du gjør 😂 Det er jo bare du som framstår som spesiell som lar andres valg påvirke hva du skal hete. Anonymkode: a5943...d78 20 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Vi har barn, ja og barna har begge etternavnene både hans og mitt. Jeg tenkte fjerne hans etternavn siden de har mitt også, men dropper det nå. Anonymkode: 19c50...173 Så du har ditt eget etternavn som mellomnavn? Og eksens som etternavn? siden barna har begges navn ville jeg tatt bort eksens. Gi stafettpinnen videre ts 😊 Anonymkode: 5fc8d...198 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 Hvordan vet du om hun engang ønsker å beholde det... Anonymkode: 472d4...417
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #16 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du har ditt eget etternavn som mellomnavn? Og eksens som etternavn? siden barna har begges navn ville jeg tatt bort eksens. Gi stafettpinnen videre ts 😊 Anonymkode: 5fc8d...198 Ja, det stemmer. Føler ikke for å gjøre det nå, tviler på hun vil ta navnet siden jeg allerede har det. Må jo være kleint å ta et etternavn som ekskona allerde har 🤣 Anonymkode: 19c50...173
Populært innlegg Kenelz Skrevet 9. mai 2022 Populært innlegg #17 Skrevet 9. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det stemmer. Føler ikke for å gjøre det nå, tviler på hun vil ta navnet siden jeg allerede har det. Må jo være kleint å ta et etternavn som ekskona allerde har 🤣 Anonymkode: 19c50...173 Hæ? Det kleine er at ekskona vil beholde etternavnet. Jeg hadde glatt tatt etternavnet fordi da blir du Andersen nr.2 46 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #18 Skrevet 9. mai 2022 Med mindre den nye kona til eksmannen din er splitter pine gal så ofrer hun ikke dette en tanke Anonymkode: 5409c...4c4 18
cassio Skrevet 9. mai 2022 #19 Skrevet 9. mai 2022 Det er klart du kan beholde navnet, det gjør du jo som du vil. Har man først byttet navn ved ekteskapsinngåelse skjønner jeg godt at man ikke vil bytte enda an gang, spesielt hvis man har barn. Men det er nå ikke en gang sånn at fordi du har eksens etternavn er det reservert for all framtid, det er ikke sikkert den nye bryr seg. Jeg er gift med en som tidligere har vært gift, og eksen har fremdeles hans (nå også hennes) etternavn. Jeg har beholdt mitt eget. Ikke fordi hun fremdeles har det, men fordi det er mitt navn som jeg knytter min identitet mot. Hadde jeg ønsket hans etternavn hadde det overhodet ikke vært et problem at det fins flere med samme navn. Vil tro de fleste noenlunde oppegående mennesker ikke henger seg opp i hva andre gjør med etternavn etter en skilsmisse, det er virkelig ikke noe som påvirker andres liv. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #20 Skrevet 9. mai 2022 Du virker ganske opphengt i eksmannen som beholder navnet hans når det ikke er pga barna 🤔 Tror du ikke folk vil reagere på det, og tenke at du er bitter og sikkert vil ha han tilbake? Og den nye konen kan da uansett ta navnet hans hvis hun har lyst til det. Hun er sikkert et voksent menneske, og ikke "14 år" som visse andre. Anonymkode: a6ea8...47b 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå