AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 En venninne av en venninne leier ut ulike ting; feks kaffeservise, middagsservice, glass etc til folk som skal ha feks dåp, bryllup, konfirmasjon osv. Tror hun har til ca 100 personer. Jeg har nylig arvet flere kaffeserviser og en god del middagstallerkener, suppetallerkener osv og tenkte å kanskje begynne å leie ut. Er det noen som gjør sånt og kan tipse om hvilken pris man kan ta? Har ikke lyst å spørre venninna til venninna, det blir jo i konkurranse med henne. Anonymkode: 7747f...f51
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Kanskje du kan sjekke på Finn om det er noen som har annonser ute der? Anonymkode: 47904...54e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du kan sjekke på Finn om det er noen som har annonser ute der? Anonymkode: 47904...54e Har jeg faktisk ikke tenkt på….🙄 Føler meg litt dum nå. Fant noe, mulig det avhenger av hvor man bor. Anonymkode: 7747f...f51
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Likevel interessert i å høre hva andre tar/gjør. Pr kuvert? Eller fast pris? ts Anonymkode: 7747f...f51
PetterKanin Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Likevel interessert i å høre hva andre tar/gjør. Pr kuvert? Eller fast pris? ts Anonymkode: 7747f...f51 Det er vel vanlig å ta en startsum + en sum per kuvert i slike tilfeller? Selv om man leier ut 20% av kapasiteten medfører det jo gjerne mer enn 20% av arbeidet. Du må nok prøve det frem med prissetting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå