AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Del Skrevet 9. mai 2022 Har dere noen tips på hva jeg kan bruke i stedet for chiafrø? 🤔 Jeg lager kjøleskapgrøt med havre og chia, men det er så vansklig å få tak i chia i det siste 🤷♀️ Anonymkode: 4b5cf...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLuluX Skrevet 9. mai 2022 #2 Del Skrevet 9. mai 2022 Absolutt hempfrø, koster 16kr for en pose i utenlandske butikker. Noe av det beste du kan få i deg Gresskarkjerner er også noe av det beste, men usikker på om de blir for store til å ha i grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Del Skrevet 9. mai 2022 Ville redusert veske mengden siden chia absorberer mye. På den måten så aner jeg ikke hva du kan bruke istedet, men for smak og utsende så kanskje valmuefrø? Linfrø er rike på omega 3 så de erstatter det om du ser etter ernæringsmessig en erstatter Jeg liker ikke hemp forresten. Anonymkode: 931a0...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Del Skrevet 10. mai 2022 Froskeegg ser likt ut og smaker sikkert likt Anonymkode: 366c1...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 11. mai 2022 #5 Del Skrevet 11. mai 2022 Synes jeg ser chia over alt i butikker. Har du spurt om de har i butikken? Av og til kan jo butikkene plassere ting ulogiske steder (som gjerne er logisk for andre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Del Skrevet 11. mai 2022 Tenker linfrø. De suger til seg mye væske, og har også mye av den samme ernæringsmessige profilen. Anonymkode: 9b08b...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Del Skrevet 11. mai 2022 Tusen takk for forslag om linfrø, det funket fantastisk 🤩 Jeg jobber i storhusholdning, og det er helt utsolgt for chia hos levrandører. Er store vare mangler i år for storhusholdning, men det har heldigvis ikke påvirket matbutikkene og privat persomer helt ennå 🙈 Anonymkode: 4b5cf...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Del Skrevet 11. mai 2022 Kjøper fra tights. Aldri vært mangel på chia der Anonymkode: 95214...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 11. mai 2022 #9 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker linfrø. De suger til seg mye væske, og har også mye av den samme ernæringsmessige profilen. Anonymkode: 9b08b...b01 Linfrø er bra, men gir ingen nytte til oss hele - så de må knuses for at vi skal få fullt utbytte av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Del Skrevet 11. mai 2022 Solsikkekjerner bruker jeg! Anonymkode: 1cabd...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå