Gå til innhold

Legacies

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker både TVD og TO veldig godt. Skuffelsen var derfor stor over Legacies og jeg orka bare å se halve sesong 1. Jeg har fått med meg at de siste episodene av Legacies har gjesteopptredener fra TO og lurer på om det holder å se disse episodene, eller om jeg må se alt for å få med meg handlingen? 

Anonymkode: eb1dc...a14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legacies fenget ikke meg heller, men jeg har sett sesong 1 og noe av sesong 2. Jeg hadde store forhåpninger siden jeg elsker TVP. Har ikke fulgt videre med på TO, men det høres ut som jeg burde det. 

Det er jo en gjennomgående storyline i sesongene i Leagacies, så om du bare ser enkelte episoder kan du ramle av litt. Men om ikke det er så viktig, kan du bare se enkeltepisoder. 

Anonymkode: 048cc...587

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke Legacies, det fenget meg absolutt ikke. Alaric for meg tapte seg veldig mot slutten av TVD, syns det var skikkelig tåpelig at de ødela vennskapet mellom Ric og Damon, jeg digget det. Jeg har poppet innom episodene hvor gamle karakterer har hatt gjesteopptredener, men ikke noe mer. 

Anonymkode: 53154...591

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gledet meg, men ble veldig skuffet. Har ikke sett ferdig serien. 

De burde flettet inn flere karakterer fra TVD og TO. 

Dessuten ble mye for dumt med alle mulig enhjørninger, nisser osv. 

Anonymkode: 98bf0...27b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Legacies fenget ikke meg heller, men jeg har sett sesong 1 og noe av sesong 2. Jeg hadde store forhåpninger siden jeg elsker TVP. Har ikke fulgt videre med på TO, men det høres ut som jeg burde det. 

Det er jo en gjennomgående storyline i sesongene i Leagacies, så om du bare ser enkelte episoder kan du ramle av litt. Men om ikke det er så viktig, kan du bare se enkeltepisoder. 

Anonymkode: 048cc...587

Ja TVD var absolutt best, selv om serien tapte seg enormt etter Nina Dobrev forlot serien i sesong 6. Syns TO er helt greit, men sesongene gjentar seg selv mye. 

Nei det er ikke så viktig å få med meg handlingene egentlig. Vil bare se episodene med Mikalsen familien 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja TVD var absolutt best, selv om serien tapte seg enormt etter Nina Dobrev forlot serien i sesong 6. Syns TO er helt greit, men sesongene gjentar seg selv mye. 

Nei det er ikke så viktig å få med meg handlingene egentlig. Vil bare se episodene med Mikalsen familien 

Ja helt enig. Jeg hoppet over sesong 7 og 8, så bare siste episoden i sesong 8 😅

Anonymkode: 53154...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...