AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Skal nå denne uken da jeg ikke har blitt gravid på 6 måneder. Er over 35. Noen som vil fortelle mer om hva jeg kan vente hos gynekologen? Anonymkode: 3040a...100
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Lurer du på hvordan det er å få skyllet egglederne, eller mer generelle spørsmål? De kommer nok til å ta en hel del blodprøver av deg for å sjekke hormon- og vitaminnivåene dine, samt ta en ultralyd for å sjekke ståa på alt. Om de tror det trengs å sjekke egglederne setter de nok opp time til det. Skal partner også sjekke seg? Du sparer deg veldig mye tid og penger på å få han til å ta en sædprøve først. De kommer til å be om det uansett, så å betale 1500 - 2000 for å skylle egglederne hadde jeg ventet med til han var 100% klarert. Lykke til! Anonymkode: 26ab8...8bc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Vet du at egglederne er tette? De skyller kun om det viser seg at behovet er der. I første omgang får du nok en generell UL - hvor du kan spørre om dette. Og så er det vanlig å ta UL for å se etter polypper (da skal man ha inn vann). Det er ikke standard prosedyre med skylling. Sannsynligvis skriver de ut Letrozol/Ovitrelle i noen runder, eller anbefaler å gå direkte på IVF utfra funn. Anonymkode: 0a945...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå