Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg bare lurer på en ting her. Hva synes dere menn som er i forhold på at kjæresten dere bader i g-strengen framfor en bikini? er det ikke slik at g-strengen vil vise mye mer av de private delene og trekker mye mer inn i sine private deler? vil jo si at g-strengen er mye mindre under enn det en bikinibunn vil være. Jeg ser jo selv at jeg kan se ganske mye av min partners deler selv når g-strengen er tørr, den vil da vise ekstremt mye mer hvis den er blaut?

hva mener dere andre folk i forhold at partneren bader i g-streng framfor bikinien offentlig? 

Anonymkode: 57841...5ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, har ikke dame.

Anonymkode: 79fd3...0c7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva mener dere andre folk i forhold at partneren bader i g-streng framfor bikinien offentlig? 

Mye rart man skal mene noe om da.

Er det ikke det samme hva hun har på seg når hun bader?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er tacky med g-streng, man går med det for å få oppmerksomhet og flashe fua. Skjønner imidlertid ikke hva forhold eller ei har med saken å gjøre. 

Anonymkode: b8f76...902

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er tacky med g-streng, man går med det for å få oppmerksomhet og flashe fua. Skjønner imidlertid ikke hva forhold eller ei har med saken å gjøre. 

Er det ikke litt respektløst å velge å gå med minst mulig og mest gjennomsiktige man kan gå med mot partneren sin?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker ikke å sprade rundt i g string offentlig, men det har hendt at jeg har badet med det om jeg ikke har hatt annet badetøy tilgjengelig.

Mannen gjør ikke noe av det.

• Hjerte 2
Skrevet

Bader heller naken enn i string. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dama likt om du hadde badet i en hvit underbukse som blir gjennomsiktig når den ble blaut? man behøver ikke å vise sine private deler til alle mener jeg. Det handler ikke om å vise mest mulig, man kan fint bade i noe mer komfortabelt som viser mindre hud enn å bade i noe mindre komfortabelt som bare flasher alt. går på respekt mener jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei, jeg bare lurer på en ting her. Hva synes dere menn som er i forhold på at kjæresten dere bader i g-strengen framfor en bikini? er det ikke slik at g-strengen vil vise mye mer av de private delene og trekker mye mer inn i sine private deler? vil jo si at g-strengen er mye mindre under enn det en bikinibunn vil være. Jeg ser jo selv at jeg kan se ganske mye av min partners deler selv når g-strengen er tørr, den vil da vise ekstremt mye mer hvis den er blaut?

Har prøvd å få mannen til å bade i mankini, men han vil ikke. Håper du ikke har noe imot det. 

Anonymkode: 48227...eca

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Bader heller naken enn i string. 

blir ikke det litt vell respektløst på partneren din da om han ikke er med?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det alle folk nå til dags å vise mest mulig av kroppen sin? det er bare teit. Ingenting er privat lengre, alle viser alt til alle føler jeg. Ikke rart mange sliter med sjalusi og tillit og partnere (både menn og damer) skal bare gå rundt for å vise mest mulig. Et forhold er ikke ett særlig forhold om alle skal ha tilgang til deg. vil du at alle skal ha nøkkelen til huset ditt, eller bare partneren din? så da er spm, vil dere at alle skal ha tilgang på å se rett opp i dåsa på dama di i en gjennomsiktig g-streng eller rett i skrittet på typen med gjennomsiktig underbukse, eller ønsker dere at det er kun noe dere skal ha tilgang på å nøye seg med? folk kan greie å eie litt respekt for hverandre og ikke velge det minste og mest synlige tøyet og heller spare det til partneren sin da. Det er da man føler seg spesiell mener jeg, når det er kun du som har den andre nøkkelen til huset og ikke alle andre

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er det alle folk nå til dags å vise mest mulig av kroppen sin? det er bare teit. Ingenting er privat lengre, alle viser alt til alle føler jeg. Ikke rart mange sliter med sjalusi og tillit og partnere (både menn og damer) skal bare gå rundt for å vise mest mulig. Et forhold er ikke ett særlig forhold om alle skal ha tilgang til deg. vil du at alle skal ha nøkkelen til huset ditt, eller bare partneren din? så da er spm, vil dere at alle skal ha tilgang på å se rett opp i dåsa på dama di i en gjennomsiktig g-streng eller rett i skrittet på typen med gjennomsiktig underbukse, eller ønsker dere at det er kun noe dere skal ha tilgang på å nøye seg med? folk kan greie å eie litt respekt for hverandre og ikke velge det minste og mest synlige tøyet og heller spare det til partneren sin da. Det er da man føler seg spesiell mener jeg, når det er kun du som har den andre nøkkelen til huset og ikke alle andre

Jeg er enig med deg i at en g-streng nesten ikke dekker noe, og å gå i undertøyet er jo en privat personlig plagg. Sikkert ikke så gøy å vise hva men faktisk går med under buksene til vanlig. folk burde holde seg til å vise det som ikke er privat. å gå med en bikinibunn som viser bare rumpe er jo greit, men å gå med noe som setter seg veldig inn og tett i underdelen sin er ikke verken gøy for seg selv eller partneren sin. det er enkelt sagt respektløst å gi alle andre innblikk i deg der nede. dette gjelder både damer og menn, hold dere til det som faktisk er greit. mage, rumpe og kløft er helt innafor, men å vise fram slik at man ser i underliv og annet er bare respektløst. vis respekt for partneren deres om du vil de skal vise respekt for deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det ikke litt respektløst å velge å gå med minst mulig og mest gjennomsiktige man kan gå med mot partneren sin?

Nei, du eier henne ikke. Mer respektløst av deg å si at hun må kle seg på en spesiell måte for din skyld. Du kan snakke med henne om det, men hun velger selv. Så får du heller droppe forholdet eller å bli med på stranda om det er et problem :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

blir ikke det litt vell respektløst på partneren din da om han ikke er med?

Problemet ligger i deg og ikke alle andre vel? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns ikke noe om det. Det bare skriker "oppmerksomhetsfreak"! Du vet når det alltid er mye hud?Da blir du mer enn mettet og til slutt spyr du! Tenker bare at noe er tomt mellom øra! I syden på stranden for å få farge ja men ikke i badeland/basseng eller på stranden i Norge..

Anonymkode: 8d9d7...5f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig forelsket i dama så jeg ville syntes det var fint om hun badet i string. Dvs fint om hun var så komfortabel at hun følte at det var naturlig for henne, og at hun følte seg fin. Det er bare det lille foran som absolutt må tildekkes synes jeg. Hun er helt klart finest i string. Den er mindre foran, og viser vulva mer markert, og vulva vises også godt bakfra når hun på alle fire retter ut badehåndduken eller bøyer seg for å plukke opp noe. Jeg elsker å se hvor flott hun er, verre er det ikke. Om andre også ser hvor flott hun er så blir jeg stolt av det. Det er ingen ting å skjemmes over å være attraktiv synes jeg. Det er ikke noe å skjemmes over å være stolt av kjæresten sin heller. Det må være lov til å leve, selv om du ikke er fotomodell. Dessverre er hun ikke komfortabel med å bade i string, så jeg nøyer meg med å se henne av og til i undertøyet. Det går bra det og.

Anonymkode: bbf17...0fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er veldig forelsket i dama så jeg ville syntes det var fint om hun badet i string. Dvs fint om hun var så komfortabel at hun følte at det var naturlig for henne, og at hun følte seg fin. Det er bare det lille foran som absolutt må tildekkes synes jeg. Hun er helt klart finest i string. Den er mindre foran, og viser vulva mer markert, og vulva vises også godt bakfra når hun på alle fire retter ut badehåndduken eller bøyer seg for å plukke opp noe. Jeg elsker å se hvor flott hun er, verre er det ikke. Om andre også ser hvor flott hun er så blir jeg stolt av det. Det er ingen ting å skjemmes over å være attraktiv synes jeg. Det er ikke noe å skjemmes over å være stolt av kjæresten sin heller. Det må være lov til å leve, selv om du ikke er fotomodell. Dessverre er hun ikke komfortabel med å bade i string, så jeg nøyer meg med å se henne av og til i undertøyet. Det går bra det og.

Det du beskriver er at du elsker å vise henne frem for andre.... Fine saker.

Anonymkode: ab0a7...107

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har mange kviser på rumpen kan det være lurt å få sol på den. Da forsvinner kvisene. 

Anonymkode: 48227...eca

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det du beskriver er at du elsker å vise henne frem for andre.... Fine saker.

Anonymkode: ab0a7...107

Det var det eneste du fikk med deg, tenker jeg vi heller sier. Fordi det stemte med dine fordommer knyttet til menn. 

• Liker 4
Skrevet

Det er unormalt og noget spesielt å bevisst velge å bade i g-streng i steden for vanlig bikini om du spør meg. Det er det jo heller ikke mange som gjør. Samtidig kan man jo komme i situasjoner som kaller for en uplanlagt dukkert.

Man er på fjelltur, svett og sliten, så kommer man over en usjenert kulp som frister. Ja, hva er da galt med å hoppe uti i g-strengen eller evas drakt. Eller hva er galt med en vennegjeng som bestemmer seg for å nakenbade i et folketomt vann. Nå  snakker jeg ikke om å gå på en stappfull badestrand for å stå på utstilling altså, men å ha et uanstrengt forhold til nakenhet og kropp som ufarliggjør det hele litt.

En naken eller delvis naken er ikke seksuell i alle situasjoner, så jeg ser ikke at bading i g-streng nødvendigvis er respektløs ovenfor partner. Personlig er jeg relativt konservativ i klesveien, men går 95% av tiden uten bh. Ikke hadde jeg orket et mannfolk som ble usikker eller sur fordi puppene er (som noen ville sagt) "på utstilling". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...