Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 er på en hjemmeside som har musikk som spilles av automatisk! svært irriterende for det forstyrrer musikken i min winamp! er det noe jeg kan trykke på slik at bakgrunnsmusikk ikke spilles av?
jordbær Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 er på en hjemmeside som har musikk som spilles av automatisk! svært irriterende for det forstyrrer musikken i min winamp! er det noe jeg kan trykke på slik at bakgrunnsmusikk ikke spilles av? ← Prøv "stop"-knappen.
Crazee Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Om du ikkje er interessert i lyd på nettsider, så kan du berre deaktivere lyden i nettlesaren din. Trykk F12 i Opera, og du kan deaktivere lyden med eit klikk.
Potetmel Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 I Firefox kan du fikse extensions som blokker vekk sånt. Ganske praktisk.
Crazee Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Er du nøydd å bruka extension for det i FF?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Er du nøydd å bruka extension for det i FF? ← Tror ikke de fleste har så mange extensions som de savner fra Opera. Selv har jeg 13, hvorav 4 er "savnede" opera features.
Potetmel Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Opera er bare slit å bruke. Jeg er ganske så fornøyd med FF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå