Gå til innhold

FÅr ikke med mannen på rydding og kasting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid jeg som må ta tak i det, både i skuffer, skap, garasje, klær , kjøkken osv. Men det virker som han blir glad når vi får det litt ryddigere, men han drar heller på fritidsaktiviteten sin hver ettermiddag. Så det hoper seg opp. og jeg blir sur. Noen ideer?

Anonymkode: 6072e...4c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er alltid jeg som må ta tak i det, både i skuffer, skap, garasje, klær , kjøkken osv. Men det virker som han blir glad når vi får det litt ryddigere, men han drar heller på fritidsaktiviteten sin hver ettermiddag. Så det hoper seg opp. og jeg blir sur. Noen ideer?

Anonymkode: 6072e...4c6

Du er noe vag, rydder du etter han, etter barna eller hvem? Å rydde etter mannen min gjør jeg ikke. Lar han klær ligge på gulvet for lenge slenger jeg alt på sengen hans. Kjøkkenet deler vi opp på den måten at han lager mat og jeg rydder etter maten. 

Hva rydder du i garasjen? Og klær? Her vasker begge. Jeg er da ikke ansatt som hushjelp og synes ikke det er morsommere å rydde enn han gjør.

Anonymkode: b3452...388

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være glad til! Jeg får jaggu ikke mannen ut av senga til naboen når gubben der i gården er bortreist engang...

Anonymkode: ad83d...e62

AnonymBruker
Skrevet

Han er en forvokst unge og slipper unna med det fordi du ender opp med å gjøre det, synes jeg det høres ut som :) Det er ikke rettferdig. Klart han blir glad, han vil jo ikke bo på ei dynge, men han vil ikke jobbe for det. 

Begynn å del opp oppgaver, ikke gjør hans selv om han sluntrer unna. Han ser at det er ille han veit bare at du gir deg først. Det er min ide.

Anonymkode: eef31...ad0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må du både rydde og kjøre det bort alene?

Anonymkode: dee17...be9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare si at jeg har det akkurat likt. Jeg forstår ikke hvordan han ikke klarer å ta tak i noe som helst. Han vasker klær og lager middag, men absolutt alt annet er mitt ansvar eller så blir det ikke gjort. Jeg blir sprø til tider. 

Anonymkode: 091de...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...