AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Folk som kjører for fort? Nei... Folk som kjører for sakte er verst. De som kjører under fartsgrensen. Enig? Anonymkode: f144c...987 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Spørs. Folk som vingler veldig fordi de ser på fks telefon er ubrukelig Anonymkode: a4024...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Hvilket alternativ øker mest risikoen for at liv og helse går tapt? Ja, å kjøre for sakte kan skape farlige situasjoner fordi andre trafikkanter hisser seg opp. Men høy fart dreper, det vet vi. Anonymkode: f6b3c...e8d 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Folk som ikke klarer å kjøre jevnt. De som er livredde for å kjøre gjennom svinger eller møte lastebiler, så de senker farten med mange km/t, fra 80 til 65 osv. sånne folk hører ikke hjemme på veiene. Anonymkode: 782cb...4ab 2
tdm900 Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Folk som kjører for fort? Nei... Folk som kjører for sakte er verst. De som kjører under fartsgrensen. Enig? Anonymkode: f144c...987 Nei! Det er de som ikke takler å holde seg bak som er problemet. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Folk som blir hissige og irrasjonelle uansett årsak (sakte/rask/eiesyk/penisforlengere osv.). Anonymkode: 27515...8f6 4
Gjest Villfisker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Nei. Hensynsløse folk er verst. De lager farlige situasjoner for alle.
Frida Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Høyt opp på min liste kommer de som kjører i 60-65 km/t uansett hva fartsgrensen er. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 folk som ikke tar hensyn til ridene , det vill si de som kjører nærme de som lager høye speede lyder med vilje de som ikke tar ned musikken til ett vanelig nivå eller de som tuter. sneia speil før også da bilene tror hester er maskiner å ikke levende dyr. normale folk vill sleppe å ha hest gjennom frontruta men er noen idioter langs veien.... Anonymkode: 96d8f...f18
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Nei, de verste er de som bryter vikeplikten sin og kaster seg ut foran andre biler og kjører 20km under fartsgrensen..... Man kvekker og mister all flyten man har. Kan være farlig! Anonymkode: cbece...72f 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Det slutter aldri å forbause meg på fergen Halhjem-Sandvikvåg at dersom lastebilene kjører i land først, blir det ingen kø, men slipper lastebilene av sist, når de igjen en rekke personbiler. Anonymkode: 76da9...b62
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 De som ikke bruker blinklys. De som ikke overholder vikeplikten, De som tar risikable forbikjøringer . Det er de verste.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 Spørs hvor seint og hvor fort. Generelt er de som kjører for fort verre. Er jo de som bryter trafikkreglene i størst grad. De farligste er de som hisser seg opp i trafikken. Anonymkode: 4e290...62a 1
Gjest Adobyen Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 Manglende bruk av blinklys, både til høyre og venstre, også i rundkjøringer. Biler som klistrer seg altfor nær bakfra og ofte blender, men vil ikke forbi.
powerpuffen Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk som ikke klarer å kjøre jevnt. De som er livredde for å kjøre gjennom svinger eller møte lastebiler, så de senker farten med mange km/t, fra 80 til 65 osv. sånne folk hører ikke hjemme på veiene. Anonymkode: 782cb...4ab Tenker at det er bedre å bremse farten enn å skape farlige situasjoner. De som hisser seg opp over at folk er føre var, er folk som ikke hører hjemme på veiene tenker jeg. De farligste menneskene i trafikken er ruskjørere og folk som er irriterte. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #16 Skrevet 9. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Folk som kjører for fort? Nei... Folk som kjører for sakte er verst. De som kjører under fartsgrensen. Enig? Anonymkode: f144c...987 Ja Anonymkode: ea6b6...5f4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 15.19): Folk som kjører for fort? Nei... Folk som kjører for sakte er verst. De som kjører under fartsgrensen. Enig? Anonymkode: f144c...987 Ja! Jeg vil kategorisere disse nærmere: De som bryter vikeplikt, kaster seg ut foran deg, og deretter glemmer hvor gasspedalen er, som en annen bruker nevnte. De som skal kjøre fordi en konvoi av lastebiler i venstre på motorveien i 91 km/t. Det... går... så... treigt... blir... gal Men kan selvfølgelig ikke hisse seg opp, fordi FART er det som dreper på veien. Ikke dårlige dekk, ikke eggeformede svinger, ikke dårlig veistandard, ikke dårlig vær, ikke demens, ikke telefonbruk eller annen uoppmerksomhet, ikke rus, ikke andre tekniske mangler på motorvogn, ikke uaktsom kjøring/oppførsel av andre sjåfører, syklister eller fotgjengere, men FART fantastisk Anonymkode: 183d8...2c7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 Hater å ha biler bak meg, synes folk er så ustabile. Kan godt være den bakerste, jeg, så kan de foran krasje fordi de er for opptatt med ustabiliteten sin. Slipper sjåfører forbi. Hvis noen er sinker bare bremser jeg ned, puster ut og kanskje jeg stopper opp i et par minutter bare for å slippe å kjøre bak irriterende sjåfører. Hører på musikk, osv. Det skjer ikke ofte, men det er sikkert slike som får stor glede ut av å være irriterende. 😬 Anonymkode: 32d3c...1b8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #19 Skrevet 12. mai 2022 Langs landevei: De som kjører ujevnt og de som ligger 10 under fartsgrensa. I byen: De som bruker en halv evighet på å ta løs når det blir grønt og de som bare kjører i krypfart "fordi det er rødt lys et par hundre meter lengre fram." Anonymkode: 76c2f...1ca 1
Fireflies Skrevet 12. mai 2022 #20 Skrevet 12. mai 2022 De som bærter og ligger rett bak de med en L. Det finnes en egen plass i helvete reservert for dem. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå