AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #21 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, Isambard said: Jeg vil legge til at hvis dere har vært gift mens du sparte opp pengene så er det like mye hans penger hvis dere blir skilt. Skjevdeling skjer bare hvis du brakte disse pengene inn i forholdet, men du beskriver det som oppsparte midler. Nei han får ingenting da han aldri får vite om pengene. Anonymkode: c25fc...14e
Isambard Skrevet 9. mai 2022 #22 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Jeg råder deg til å fortelle om formuen til mannen, så kan dere få glede av pengene mens dere enda lever. Jeg håper du også forstår at det virker veldig rart å si at man har 7.8 mill på konto som ikke kommer frem på skatten. Det skal ikke være mulig. Rettere sagt: Det er fullt mulig (f.eks kryptovaluta), men ikke lovlig. Vi har formueskatt i Norge. Endret 9. mai 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #23 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, Isambard said: Jeg råder deg til å fortelle om formuen til mannen, så kan dere få glede av pengene mens dere enda lever. Jeg håper du også forstår at det virker veldig rart å si at man har 7.8 mill på konto som ikke kommer frem på skatten. Det skal ikke være mulig. Rettere sagt: Det er fullt mulig (f.eks kryptovaluta), men ikke lovlig. Vi har formueskatt i Norge. Jeg skreiv tidligere om du leser igjennom innlegene at pengene er opppart via et firma. Anonymkode: c25fc...14e 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #24 Skrevet 9. mai 2022 Dette henger ikke på greip. Det blir en stor stabel med brev og utskrifter som må holdes skjult gjennom et langt samliv. I alle forhold jeg vet om så studerer par selvangivelser sammen. Anonymkode: 7502a...347
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #25 Skrevet 9. mai 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette henger ikke på greip. Det blir en stor stabel med brev og utskrifter som må holdes skjult gjennom et langt samliv. I alle forhold jeg vet om så studerer par selvangivelser sammen. Anonymkode: 7502a...347 Du leser heller ikke igjennon alt av innlegg nei. Anonymkode: c25fc...14e 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #26 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du har spart over 30 000 i mnd i 21 år uten at han har merket det? Vanskelig å tro på. Anonymkode: d585e...77b Og sydd dem inn i madrassen 😂 Anonymkode: 4bf6c...620
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #27 Skrevet 9. mai 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skreiv tidligere om du leser igjennom innlegene at pengene er opppart via et firma. Anonymkode: c25fc...14e Som du eier? Anonymkode: fd130...5c5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #28 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skreiv tidligere om du leser igjennom innlegene at pengene er opppart via et firma. Anonymkode: c25fc...14e De skal jo uansett fremgå av skattemeldingen din, enten som aksjekapital eller fordring. Anonymkode: 4bf6c...620 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #29 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Som du eier? Anonymkode: fd130...5c5 Nei. Anonymkode: c25fc...14e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #30 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: De skal jo uansett fremgå av skattemeldingen din, enten som aksjekapital eller fordring. Anonymkode: 4bf6c...620 Nei. Anonymkode: c25fc...14e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #31 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: c25fc...14e Så du er den eneste i Norge som kan la være å ha formuen din offentlig. Herlig😂😂 Anonymkode: 6cd56...ade 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #32 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du er den eneste i Norge som kan la være å ha formuen din offentlig. Herlig😂😂 Anonymkode: 6cd56...ade Nei. Les igjennom hva som tidligere er skrevet. Anonymkode: c25fc...14e 1
Isambard Skrevet 9. mai 2022 #33 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Les igjennom hva som tidligere er skrevet. Anonymkode: c25fc...14e Jeg har lest alt, men uansett hvordan du snur deg så er rumpa bak: Har du en stor formue, direkte eller gjennom et firma, så skal du skatte av den. Det er ikke alt skattemyndighetene får vite automatisk, så jeg har ingen grunn til å tro at du lyver. I så fall har du plikt til å rapportere det inn selv. Du sier det ikke er ditt firma. Hvis du har satt til side penger via et firma så er det felleseie. Hvis det hadde vært ditt firma som du tok med inn i ekteskapet kunne det vært dine penger alene.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #34 Skrevet 9. mai 2022 Det er noe i det folk sier mannens penger er kvinnens penger kvinnens penger er kvinnens penger Anonymkode: dabe1...874 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #35 Skrevet 9. mai 2022 Den eneste mennesket i Norge som har investert i et firma og ikke mottar korrespondanse om sine interesser her altså. Alle vi andre hadde nok sovet særdeles dårlig om vi aldri hørte noe... Anonymkode: 7502a...347
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #36 Skrevet 9. mai 2022 Og TS svarer bare i korte setninger og med enstavelsesord. Lukter shady hele greia. Anonymkode: ad3fe...945 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #37 Skrevet 9. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei Anonymkode: c25fc...14e Dette påvirker altså hverken kapitalinntekter eller forume? Anonymkode: fd130...5c5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #38 Skrevet 9. mai 2022 21 minutter siden, Isambard said: Jeg har lest alt, men uansett hvordan du snur deg så er rumpa bak: Har du en stor formue, direkte eller gjennom et firma, så skal du skatte av den. Det er ikke alt skattemyndighetene får vite automatisk, så jeg har ingen grunn til å tro at du lyver. I så fall har du plikt til å rapportere det inn selv. Du sier det ikke er ditt firma. Hvis du har satt til side penger via et firma så er det felleseie. Hvis det hadde vært ditt firma som du tok med inn i ekteskapet kunne det vært dine penger alene. Hvem i sier at det ikke er skattet av pengene? Pengene jeg har oppstart er da for faen skattet av. Anonymkode: c25fc...14e 1
Isambard Skrevet 9. mai 2022 #39 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem i sier at det ikke er skattet av pengene? Pengene jeg har oppstart er da for faen skattet av. Anonymkode: c25fc...14e Spørsmålet er om disse 7.8 millionene er oppført som en del av din formue. Du sier at de ikke er oppført i ligningen din. Da har du heller ikke betalt formueskatt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #40 Skrevet 9. mai 2022 Just now, Isambard said: Spørsmålet er om disse 7.8 millionene er oppført som en del av din formue. Du sier at de ikke er oppført i ligningen din. Da har du heller ikke betalt formueskatt. Ja de er oppført Anonymkode: c25fc...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå