AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Jeg og en venninne pratet om dette av alle ting og jeg sa at barna ville ha en slik sløyfe med bildet av kongen i en sirkel og jeg ville ha en mer plain. Da sa hun at regelen var at sløyfen som er plain er for kvinner og kongesløyfa/rosett eller hva det er, er for menn? Og at barna skal bruke slike mini sløyfer, det er barneskolebarn det er snakk om... Kan ikke huske å ha tenkt over dette før, har bare holdt meg til høyt opp på venstre side og tenkt jeg var safe.. 😄 Anonymkode: 0c96d...2ca
Hulderen Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Det er selvsagt ingen slik regel. Men det er vanlig at folk i bunad ikke har sløyfe. Barn kan ha så store sløyfer de ønsker, men det kan være praktisk å ta på dem minisløyfer, for at den skal være minst mulig i veien. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Hulderen skrev (5 minutter siden): Det er selvsagt ingen slik regel. Men det er vanlig at folk i bunad ikke har sløyfe. Barn kan ha så store sløyfer de ønsker, men det kan være praktisk å ta på dem minisløyfer, for at den skal være minst mulig i veien. Ja vi brukte jo den lille søte når de gikk i barnehagen, men nå er de jo snart ferdig med barneskolen og har nå valgt seg ut den som de ville ha så jeg ble litt usikker. Ingen av de som går i bunad, for det at vi i bunad ikke skal ha det har jeg fått med med meg. 😄 Anonymkode: 0c96d...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå