AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Har fått en blemme lignende kvise ved skjedeingangen «på siden» ?og lurer på om dette er en kvise eller herpes. Hadde en blemme på tunga for to dager siden også Som ikke gikk bort før to dager, men tror det var fordi jeg fikk bitt meg der. Er ikke helt sikker. nå har jeg fått EN blemme der nede. Og er redd dette kan være herpes? Kommer herpes med bare en blemme? Eller er det vanligvis fler? Vært i et fast forhold i over et år og er nå redd at partner har vært utro??? Anonymkode: dc6ed...6ae
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Herpes kan ligge latent i kroppen, så om det så er dét det er, betyr det ikke automatisk utroskap. Har du tildigere testet deg for sykdommer mellom partnere? Følg med på om den sprekker av seg selv og blir til et sår. Da er det godt mulig det er herpes, og kan være lurt å gå til lege mens det er et åpent sår, slik at de kan bekrefte eller avkrefte. Anonymkode: 582a7...f5b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herpes kan ligge latent i kroppen, så om det så er dét det er, betyr det ikke automatisk utroskap. Har du tildigere testet deg for sykdommer mellom partnere? Følg med på om den sprekker av seg selv og blir til et sår. Da er det godt mulig det er herpes, og kan være lurt å gå til lege mens det er et åpent sår, slik at de kan bekrefte eller avkrefte. Anonymkode: 582a7...f5b Jeg har testet meg for tidligere sykdommer mellom partnere, men tror ikke jeg har testet meg for herpes. Når vi først skulle på date aller første gangen, hadde typen min et munnsår som han mente ikke var herpes. senere fikk jeg et munnsår også... men dette er første gang jeg har fått noe på underlivet. Så synes det er veldig merkelig. Og blir veldig urolig med tanke på utroskap osv ts Anonymkode: dc6ed...6ae
Thyra Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herpes kan ligge latent i kroppen, så om det så er dét det er, betyr det ikke automatisk utroskap. Har du tildigere testet deg for sykdommer mellom partnere? Følg med på om den sprekker av seg selv og blir til et sår. Da er det godt mulig det er herpes, og kan være lurt å gå til lege mens det er et åpent sår, slik at de kan bekrefte eller avkrefte. Anonymkode: 582a7...f5b Når man tester seg for sykdom mellom partnere, testes det ikke for herpes... 1
Thyra Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har testet meg for tidligere sykdommer mellom partnere, men tror ikke jeg har testet meg for herpes. Når vi først skulle på date aller første gangen, hadde typen min et munnsår som han mente ikke var herpes. senere fikk jeg et munnsår også... men dette er første gang jeg har fått noe på underlivet. Så synes det er veldig merkelig. Og blir veldig urolig med tanke på utroskap osv ts Anonymkode: dc6ed...6ae "Han mente det ikke var herpes"... Ikke alle er klar over at munnsår, som er svært vanlig, skyldes herpesvirus... Det er umulig å vite hvor lenge du eventuelt har hatt smitten i kroppen og hvem som har smittet hvem. Dette er svært vanlig virus, og de fleste merker ikke at de har det, men det kan gi utbrudd etter mange år. Så å beskylde hverandre for utroskap har ingenting for seg. 1
Sensi Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Tipper munnsåret likevel var herpes. Eneste måten å vite sikkert er å teste deg. Ikke pirk på såret/blemmen.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Men er det noen som vet om herpes kommer med flere eller en blemme? Eller kan det være enten eller? 😔 ts Anonymkode: dc6ed...6ae
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Sår på leppen skyldes nesten alltid herpes. Anonymkode: 33cae...d5e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men er det noen som vet om herpes kommer med flere eller en blemme? Eller kan det være enten eller? 😔 ts Anonymkode: dc6ed...6ae Det kan være enten eller. Anonymkode: 582a7...f5b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Jeg pleier å få ett sår om gangen, starter med en hoven kul som blir til ett sår. Anonymkode: 80dc7...da6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men er det noen som vet om herpes kommer med flere eller en blemme? Eller kan det være enten eller? 😔 ts Anonymkode: dc6ed...6ae Det kan være en blemme eller hundre blemmer. Noen merker ingenting, andre klarer knapt å sitte eller gå. Anonymkode: be462...cd1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Mulighet for bilde.? Anonymkode: 4d8ef...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå