AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Kan en lage toros gulrotkake uten gulrot? Kan jeg erstatte med noe annet (en ofte har hjemme i skapet)?🙈 Anonymkode: 71a72...a80
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Jeg har aldri laget Toro-kaker selv, men på generelt grunnlag: Både revet eple og revet squash kan brukes på samme måte som revet gulrot i en kake. Anonymkode: cd6aa...89d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Selve røren til gulrotkaken er vel en slags krydderkake. Kan tenke meg at epler og/eller hakkede nøtter hadde vært godt i. Anonymkode: 9b6ef...3f7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Eple, pære, nøtter, bær? Anonymkode: 413b2...b77
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Skjønner IKKE vitsen med den kaken når man uansett på tilsette både gulrot og annet. Like raskt (og myyyye bedre!) å bake fra bunnen… Lag heller en enkel formkake med kanel og sukker på toppen. Den er mye bedre enn all toro og den lages av det man har i skapet. (EGG, sukker, smør, melk, mel, bakepulver, vaniljesukker, kanel) Anonymkode: f9289...59c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri laget Toro-kaker selv, men på generelt grunnlag: Både revet eple og revet squash kan brukes på samme måte som revet gulrot i en kake. Anonymkode: cd6aa...89d Skal teste squash! 😀 Artig tips. Anonymkode: e8f23...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå