AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Jeg mener at man i det første tilfellet aldri kommer forbi første hinder og får til en relasjon. Mens i andre tilfellet kommer man et stykke på vei og forhåpninger om noe mer. Før den andre personen bare ghoster deg. Anonymkode: 22f4b...0b6
Silva Pluvialis Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Jeg ville tenkt at det var verst å bli avvist hvis man har begynt å få følelser, så alternativ 2.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Jeg ville tenkt at det var verst å bli avvist hvis man har begynt å få følelser, så alternativ 2. Selv hvis man aldri har opplevd å komme forbi første hinder? Anonymkode: 22f4b...0b6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Selv hvis man aldri har opplevd å komme forbi første hinder? Anonymkode: 22f4b...0b6 Men da har man jo ikke noe å sammenlikne med, så da kan jo det naturlig nok føles ille det også. Anonymkode: 5ef2d...e8d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Ghosting av noen man har blitt glad i er langt verre. Vedkommende har jo rukket å bli kjent med deg, komme innpå hvem du er. Om 15 fremmede avviser deg så kan du bare tenke, de gikk glipp av noe her asså! Anonymkode: cebd6...a83 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Definitivt ghosting etter at man har utviklet følelser. Det er ikke like vondt når man ikke en gang har rukket å bli ordentlig kjent. Jeg har vært på seks dater med en nå, og jeg kan med sikkerhet si at jeg hadde blitt ganske knust om han bare sluttet å svare på meldinger. Anonymkode: 42164...ac4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Det gjør vel noe med den mentale helsen å gå på 15++++ ulike dates (om ikke mer) før det klaffer. Jeg skjønner dette er en del av tiden vi lever i, hvor folk "treffes" på skjermen, men likevel. I "gamle dager" ble man bedt ut, eller ba ut, noen man kanskje hadde litt kjemi med der og da, og det var mer givende. Anonymkode: 7fca3...a67
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mener at man i det første tilfellet aldri kommer forbi første hinder og får til en relasjon. Mens i andre tilfellet kommer man et stykke på vei og forhåpninger om noe mer. Før den andre personen bare ghoster deg. Anonymkode: 22f4b...0b6 Nr. 2. Nr. 1 er vel det de fleste normale opplever i vanlig dating. Anonymkode: c963f...96f
Pingvinen Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 Ghosting er alltid mye verre enn en direkte avvisning synes jeg
Sheik Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Ghosting. Definitivt. 3 år etter jeg ble ghosta, drømmer jeg ennå om vedkommende som ghosta meg og jeg kjenner hjertet brister hver gang jeg ser vedkommende.
Eloise12345 Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg mener at man i det første tilfellet aldri kommer forbi første hinder og får til en relasjon. Mens i andre tilfellet kommer man et stykke på vei og forhåpninger om noe mer. Før den andre personen bare ghoster deg. Anonymkode: 22f4b...0b6 Jeg tror at begge deler er vondt på hver sine måter, men : Det gjelder uansett å være glad I seg selv. Ikke ta mange avvisninger som nederlag, ikke bry seg for hardt om noen er så dum at de ghoster deg, og heller være sin egen lykkesmed. Endret 9. mai 2022 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå