AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Jeg er i uke 24 og har den siste uken vært sterkt plaget av kynnere når jeg går tur. Magen blir en steinhard ball etter 10-15 min selv når jeg går i sneglefart. Må sette meg på alle benker jeg kommer forbi og likevel varer kynnerne helt til jeg er hjemme og legger meg på sofaen. En tur som før graviditeten tok meg 30 min tar meg nå minst 1 time. Kjenner at jeg ser mørkt på å nesten ikke kunne røre meg på alle de månedene som er igjen til termin. Er det andre som opplever kynnere når du er i aktivitet? Noen som vet om det er noe man kan gjøre for å redusere kynnere? Anonymkode: db251...881
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Er sånn for meg og. Og har sterk bekkenløsning i tillegg. Jeg er i uke 30. Må ha krykker om jeg skal gå litt. Er noe herk å ikke kunne bevege seg nok. Du må nesten bare kjenne på kroppen hva du klarer. Anonymkode: cb229...a0b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Jepp. Måtte slutte å bevege meg til slutt for det ble regelmessige kynnere av det. Sykt irriterende. Anonymkode: da560...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Kjenner meg veldig igjen. Planen var egentlig å gå til jobb nå som det er varmer og lysere på morgenen, men en tur som pleide å ta meg 20 min tok meg nesten en time sist jeg prøvde. Har fryst abonnementet mitt på treningsstudio, og tenke jeg skulle gå en del turer som trim, men det funker visst ikke så bra det heller. Lurer på om jeg skal prøve svømming, så får jeg i hvert fall bevegd meg litt. Anonymkode: f3301...984
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Jeg fikk en del kynnere rundt den tida der da jeg gikk tur. Fikk skikkelig smerter så jeg måtte gå museskritt. Måtte slutte med gåtur pga bekkenet etterhvert. Er nå i uke 40 og har ikke smertefulle kynnere lengre, kun steinmage. Anonymkode: 524e3...380
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Svømming og sykling fungerer for meg - alt av gåing er bare en plage og har vært det lenge. Anbefaler å prøve alternative aktiviteter og se om noe gir mindre ubehag enn gåing Anonymkode: c5396...d51
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Godt å høre at vi er fler som har det sånn, så er det i allefall ikke bare jeg som snegler meg rundt med kynnere! Svømming hørtes ut som en fristende ide, det skal jeg sjekke ut! Er egentlig litt avhengig av denne gåingen da vi har 2 hunder, men da må vel kanskje mannen trå til på hundeluftefronten fremover 🤔 ts Anonymkode: db251...881
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Samme her, pluss bekkenløsning som gjør bare turen fra senga til sofaen til en kamp. Anbefaler trening i vann, der slet jeg verken med bekkenløsning eller kynnere! Anonymkode: 50a72...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå