AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Jeg så akkurat på et bakeprogram der deltakerne skulle bake en interaktiv 3D-versjon av sin favorittleke, og jeg begynte å tenke på hva som var min favorittleke som liten, og jeg fikk litt problemer der 😂 Jeg lekte veldig mye, men ikke så mye med leker. De eneste lekene jeg lekte med var stort sett ball (fotball, slåball, brendtball, anti-over,og andre ball-leker), klinkekuler, og papirdukker som jeg lagde masse klær og tilbehør til. Etter å ha tenkt meg om kom jeg frem til at ulike baller (fotball, tennisball, sprettball osv) var favorittene mine. Hva var din favorittleke som barn? Anonymkode: bca21...7be
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Mye forskjellig, men noe av det jeg husker var aller mest stas var en samling playmo i bagnehagen. Indianerplaymo 😄 med telt og hester og sånt. Kjempekult! Anonymkode: 48030...2f5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Jeg ELSKET å leke med Pet Shop-figurer, Duplo og alt av ekle ting mamma ikke ville jeg skulle dra med meg inn. 😄 Anonymkode: 9215a...7cc
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Barbie, My little pony, dinosaurer, bondegård og fotball. Endret 9. mai 2022 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Helt liten: fischer price kasseapparat der "myntene" kom ut igjen i skuffa eller på siden. Den hadde vært veldig vanskelig å bake med de funksjonene så jeg hadde nok dratt en hvit løgn og bakt favorittleke nr. 2, gyngehesten, som etterhvert mistet meiene sine og ble bare "hesten" 😄 Anonymkode: 8dc35...c27
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Åh, jeg elsket disse klossene😍 ikke tenkt på sånne på evigheter, men fikk nesten lyst på de igjen🤣 lekte selvfølgelig med andre ting, mest lego og bilbanen vi hadde (som hadde som hovedjobb å kjøre ned de forbaska dokkene jeg fikk som jeg ikke likte),men denne var den klare favoritten. Anonymkode: 5bbeb...674
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Noen av mine favoritter 🤩 Anonymkode: 61fcb...178
Eva00 Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 My little pony,,klinkekuler og sånne militærfigurer vi stilte opp i sandkassen.
Arkana Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 Vanskelig å si hva som var favorittleke, men jeg/vi lekte mye med Playmo, Lego, Brio togbane, Barbie, dukker og dukkehus.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 Hoppestrikk 🙂. Det holdt vi på med ut barneskolen 🙂 Anonymkode: 7c2c1...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå