Gå til innhold

Hva var din favorittleke som barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så akkurat på et bakeprogram der deltakerne skulle bake en interaktiv 3D-versjon av sin favorittleke, og jeg begynte å tenke på hva som var min favorittleke som liten, og jeg fikk litt problemer der 😂

Jeg lekte veldig mye, men ikke så mye med leker.

De eneste lekene jeg lekte med var stort sett ball (fotball, slåball, brendtball, anti-over,og andre ball-leker), klinkekuler, og papirdukker som jeg lagde masse klær og tilbehør til.  

Etter å ha tenkt meg om kom jeg frem til at ulike baller (fotball, tennisball, sprettball osv) var favorittene mine.

Hva var din favorittleke som barn?

Anonymkode: bca21...7be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye forskjellig, men noe av det jeg husker var aller mest stas var en samling playmo i bagnehagen. Indianerplaymo 😄 med telt og hester og sånt. Kjempekult!

Anonymkode: 48030...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKET å leke med Pet Shop-figurer, Duplo og alt av ekle ting mamma ikke ville jeg skulle dra med meg inn. 😄 

Anonymkode: 9215a...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Bratz 😄

Anonymkode: bc5a8...63b

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Barbie, My little pony, dinosaurer, bondegård  og fotball. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Helt liten: fischer price kasseapparat der "myntene" kom ut igjen i skuffa eller på siden. Den hadde vært veldig vanskelig å bake med de funksjonene så jeg hadde nok dratt en hvit løgn og bakt favorittleke nr. 2, gyngehesten, som etterhvert mistet meiene sine og ble bare "hesten" 😄 

Anonymkode: 8dc35...c27

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg elsket disse klossene😍 ikke tenkt på sånne på evigheter, men fikk nesten lyst på de igjen🤣 lekte selvfølgelig med andre ting, mest lego og bilbanen vi hadde (som hadde som hovedjobb å kjøre ned de forbaska dokkene jeg fikk som jeg ikke likte),men denne var den klare favoritten. 

949FB6D3-ECC5-449E-BC1D-BE648E1C4D2C.jpeg

Anonymkode: 5bbeb...674

AnonymBruker
Skrevet

Noen av mine favoritter 🤩

inCollage_20220509_121445109.jpg

Anonymkode: 61fcb...178

AnonymBruker
Skrevet

Fabuland Lego.

Anonymkode: bdf7e...d83

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

inCollage_20220509_122353946.jpg

Anonymkode: 61fcb...178

• Hjerte 1
Skrevet

My little pony,,klinkekuler og sånne militærfigurer vi stilte opp i sandkassen. 

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Slim og sprettballer 

Skrevet

Vanskelig å si hva som var favorittleke, men jeg/vi lekte mye med Playmo, Lego, Brio togbane, Barbie, dukker og dukkehus. 

AnonymBruker
Skrevet

Hoppestrikk 🙂. Det holdt vi på med ut barneskolen 🙂

Anonymkode: 7c2c1...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...