Gå til innhold

Hva er best? Å bli pult eller å pule?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Artig tema mellom fire venninner på hyttetur sist helg. Problemstillingen kom opp etter noen glass vin og mye latter. Avstemningen endte 2-2. Selv foretrekker jeg å pule. 

Anonymkode: 91c56...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer litt an på dagsform og humør, tror jeg. De fleste dager liker jeg best gjensidig puling.

Anonymkode: 0082b...efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er forskjellen?

Anonymkode: d3707...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er forskjellen?

Anonymkode: d3707...6aa

Hvem som er aktiv, antar jeg.
Merkelig hele greia. Vi veksler jo på hele tiden, og begge deler er godt på hver sin måte. TS har også glemt det vanligste, at begge to er aktive.

Anonymkode: a0919...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem som er aktiv, antar jeg.
Merkelig hele greia. Vi veksler jo på hele tiden, og begge deler er godt på hver sin måte. TS har også glemt det vanligste, at begge to er aktive.

Beklager grinebitingen, har ikke fått meg noe på en stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker du om 2 menn her? Heterofile kan jo ikke oppleve begge deler, og 2 kvinner kan ikke pule hverandre.

Anonymkode: 70ea3...a30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best å bli pult i fillebiter som en knulledokke, av en kvinne som virkelig elsker å tømme meg, ydmyke meg for at jeg ikke klarer mere. Kanskje aller mest fordi hun er så kåt med godlyder, og jobber så svetten siler av sine egne orgasmer.. Det får meg til å holde ut litt ekstra, så hun ligger smilende fornøyd på hodeputa. Etter en en liten pause er det min tur å pule henne, hun har jo fortjent å få oppleve det samme🥰😅 Men noen ganger liker jeg vanilla i felleskap, sakte oppbyggende opphisselse, gnikke hverandre til orgasme med trusa på..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakker du om 2 menn her? Heterofile kan jo ikke oppleve begge deler, og 2 kvinner kan ikke pule hverandre.

2 kvinner jo.. de kan jo sakse klitten mot hverandre, ellers har de jo muligheter til strapon, fingre eller bruke dildo🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (25 minutter siden):

2 kvinner jo.. de kan jo sakse klitten mot hverandre, ellers har de jo muligheter til strapon, fingre eller bruke dildo🤔 

Kalles flatbanking

Anonymkode: d318a...a9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalles flatbanking

Anonymkode: d318a...a9e

Flatbanking ja... det var et par av dem på hurtigruta😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg fungerer det ikke å bare "bli pult". For at det virkelig skal gå for meg, må jeg jobbe, på min måte. Og da blir jeg ganske vanskelig å holde fast, er jeg blitt fortalt. Da er det lyder, jokking, svetting og biting, ganske så ego. Men sex med meg er litt sånn "full pakke" og jeg blir den som knuller ham. Det motsatte kan selvsagt skje, men da er det jeg som er sjenerøs, og ikke spesielt kåt.

Anonymkode: 1f3c2...8c9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare menn som puler. Kvinner blir pult.

Anonymkode: b4412...370

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En dame kan pule en mann med strap-on. To damer kan også pule hverandre med strap-on + fingerpuling. 

Anonymkode: 68a2f...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begge deler, alt etter humør. Variasjon er viktig for meg.

Anonymkode: 7c0ba...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

lol "sakse klitten" (ekkelt ord, det er jo egentlig klitoris), er ikke å pule, herregud. Les deg opp på biologi. Poenget er at kvinner ikke an pule hverandre. At de bruker sexlektøy som strapon og dildo gjør at de kommer nærme puling, men saksing er virkelig ikke sex. 😂

Anonymkode: cf582...fcc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm jeg har liksom tenkt på dette som å ha sex, men nå ser jeg jo forskjellen.

Begge kam gjøre det, men en part får noe stukket inn i seg og en annen stikker noe inn.

Er der snakk om fingrer i vagina er det kanskje best å bli, men er det snakk om penis i anus er det kanskje best å gjøre det.

Så da vil det vel variere alt ettersom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Neivel? 🤨

Anonymkode: d85c3...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

lol "sakse klitten" (ekkelt ord, det er jo egentlig klitoris), er ikke å pule, herregud. Les deg opp på biologi. Poenget er at kvinner ikke an pule hverandre. At de bruker sexlektøy som strapon og dildo gjør at de kommer nærme puling, men saksing er virkelig ikke sex. 😂

Anonymkode: cf582...fcc

Flaut for snevert syn du har av sex 🤦‍♀️

Anonymkode: d85c3...a64

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor er språkpolitiet? Jeg er litt forvirret.

Anonymkode: 1c9e2...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...