Gå til innhold

1 uke til forventet mens, men har hatt en liten "blødning" siden lørdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer rosa på papiret når jeg tørker meg etter toalettbesøk, har hatt dette siden lørdag (1 uke før forventet mens) Er dette bare hormonforandringer eller kan det være en festeblødning? Jeg har ikke hatt festeblødninger i mine tidligere svangerskap å vet ikke helt hvordan denne ser ut. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente til helgen før jeg evt tester meg. Det er vel uansett for tidlig å teste nå? Er bare litt spent og utålmodig...😁

Anonymkode: 674dd...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være festeblødning ja 🤞

Skrevet

Kan være festeblødning men kan også være progesteronnangel. Ofte er spotting i lutealfasen det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (15 minutter siden):

Kan være festeblødning men kan også være progesteronnangel. Ofte er spotting i lutealfasen det.

kan egget feste seg om man har for lite progesteron?

Anonymkode: b0fb4...288

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde litt rosa på papiret om fredagen. Kunne se skygger på testen lørdag, og fikk mer tydelig positiv idag. Også digital! 

Jeg tror det kan være festeblødning 😊

Anonymkode: 42756...023

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

kan egget feste seg om man har for lite progesteron?

Anonymkode: b0fb4...288

Nei ofte vil det ikke feste seg da fordi det risikerer å blø vekk / klarer ikke feste seg når slimhinnene blør. Noen mister også tidlig i sa ved for lavt progesteron. Jeg spotter avogtil i lutealfase men stort sett ikke mye og jeg har alltid lutealfase på 14 hele dager, dvs går mensen på dag 15 etter hver eneste el. Fikk likevel tilbud om lutinus nå / progesterontiskuldd for å prøve øke progesteron i tilfelle dette kan være en årsak til at jeg ikke er blitt gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...