Uteliv Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Har fagbrev som Helsefagarbeider og Helsesekretær og skal nå ta nettstudiet til høsten. Litt spent på hva jeg kan bruke det til og om det åpner nye dører i arbeidsmarkedet. Noen her med erfaring fra det studiet? Endret 27. mai 2022 av Uteliv
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Du kan fint jobbe som koordinator nå, behøver ikke tilleggs"utdannelse" Kjenner flere som har hoppet over til koordinator etter noen år i turnus. De som kjenner godt til systemet blir plukket ut. Anonymkode: a175d...379
Uteliv Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2022 Ok, takk. Syns jeg ser alle koordinatorstillinger med høyere krav til utdanning. Har lang erfaring i begge yrkene, men tenkte kanskje jeg fikk litt mer « kjøtt på beina» med nettstudiet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Syns helt ærlig dette ser ut som nok et tøysestudie lagd av det private for å suge ut penger av folk, uten at det egentlig kvalifiserer deg til noe som helst. Jeg jobber innen helse, de som er forløpskoordinatorer hos oss er i hovedsak sykepleiere med god kjennskap til fagfeltet for forløpene som skal koordineres. Operasjonskoordinator er spesialsykepleier, akuttmottakskoordinator er sykepleier, traumekoordinator er spesialsykepleier ect. Hva er du tenker dette studiet skal kvalifisere deg til? Anonymkode: 86438...9cf 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Har samme erfaring som brukeren over. Koordinatorer er sykepleiere, fortrinnsvis med spesialisering. Jeg ser ikke helt hva slags jobb du skal få etterpå med denne videreutdanningen 🤷♀️ Anonymkode: 165ab...6dd 2
Uteliv Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2022 Nei, vet ikke helt hva jeg blir kvalifisert til og hvilke jobber det kan åpne dørene til, det var derfor jeg ville forhøre meg. Syns det virker litt diffust det hele og lurer på om jeg skal gidde å gjennomføre det hvis ikke det har noe for seg. Betaler ingenting for studiet, plassen er fullfinansiert.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 I min kommune er alle koordinatorene sykepleier eller sosionom i bunn. Tror ikke du har så mye muligheter for stilling som koordinator uten høyskole/universitets utdannelse. Anonymkode: 72d14...45a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå