Padmee Skrevet 17. oktober 2002 #1 Skrevet 17. oktober 2002 Så kom den forhatte mensen da, og jeg som håpet at det gikk denne måneden. Jeg vil bli gravid, vil ha baby nå! :cry: Dette var egentlig den siste måneden, men jeg har bestemt meg for å prøve en måned til. Det går det, den blir født i sommerferien da. Jeg vil ikke få en baby rett rundt skolestart, vil få den slik at den er en måned når vi begynner på skolen igjen. Er kjempelei meg jeg nå, vil bare grine litt jeg. :cry: Stakkars lille meg. :cry:
Gjest Lottemor Skrevet 17. oktober 2002 #2 Skrevet 17. oktober 2002 Gir deg en gooood trøste klem Håper at det går bra med baby lagingen
Gjest Zalomine Skrevet 17. oktober 2002 #3 Skrevet 17. oktober 2002 Huff da, det var trist. Føler med deg. Det er ikke så lett å trøste. "det kommer nye sjangser" passer ikke så godt heller. Men, før eller siden blir det din tur også Lykke til, i alle fall!
Juli-79 Skrevet 17. oktober 2002 #4 Skrevet 17. oktober 2002 Føler med deg. Håper det blir klaff i løpet av neste mnd. da. Lykke til
Padmee Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2002 Så snille dere er. Jeg ble mye gladere da jeg leste svarene deres. Har ingen andre å lufte skuffelsen ovenfor fordi min mann er ikke klar over hvor mye jeg ville at det skulle bli klaff denne måneden. Som jeg har sagt tidligere, så skulle vi egentlig slutte å prøve nå, men jeg vil forsøke en måned til. Jeg bare håper at jeg også blir smittet av den 2 blå-feberen som herjer her på KG. Takk til dere som tok dere tid til å muntre meg litt opp, det hjalp masse.
Padmee Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2002 Så snille dere er. Jeg ble mye gladere da jeg leste svarene deres. Har ingen andre å lufte skuffelsen ovenfor fordi min mann er ikke klar over hvor mye jeg ville at det skulle bli klaff denne måneden. Som jeg har sagt tidligere, så skulle vi egentlig slutte å prøve nå, men jeg vil forsøke en måned til. Jeg bare håper at jeg også blir smittet av den 2 blå-feberen som herjer her på KG. Takk til dere som tok dere tid til å muntre meg litt opp, det hjalp masse.
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 17. oktober 2002 #7 Skrevet 17. oktober 2002 Jeg vil også ha , men det har vist seg å ikke være så lett for oss heller.. Det er igrunnen bare de siste par gangene jeg har blitt skuffet når mensen kommer - sist var jeg igang med å planlegge hvordan jeg skulle spre det glade budskap til min kjære... (Har bestemt meg for at han skal få søte små sokker og et eksemplar av boka "pappa for første gang" av Finn Bjelke og Frode Øverli selv om det ikke er første gang for ham.) Jeg har bestemt meg for å følge med på temperatursvingningene denne mnd - har ei veninne som brukte det for å slippe å bli gravid (men som glemte seg helt bort, og har et frø i magen) - og hun sier at det er veldig tydelig temperaturøkning når eggløsningen nærmer seg. For det er jo ikke sikkert at eggløsningen er midt mellom menstruasjonene mine... lykke til til deg, Padmee, og til meg :-) og alle andre som går og håper!
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #8 Skrevet 17. oktober 2002 Et tips ang. tempmålinger Ragnhild: Tempstigningen kommer ETTER at eggløsningen har vært, ikke før! Dagen etter EL stiger tempen med minst 0,2 grader. Lykke til!
Ann Forup Skrevet 22. oktober 2002 #9 Skrevet 22. oktober 2002 ej ej vet hvordan det føles når man gerne vil blive gravid og ingeting sker, husker det som var det i går selv om det er 19 år siden nå, 19 år og ny gifte ville stifte familie planlage fik mig termometer til at måle ægløsningen mm he he og ingenting skete, en veninde ringede og sage holde op med p-pillen i dag hygger mig i aften gravid i morgen og bingo det skete jeg var bund ulykkelig ingting skete hos mig øv men så sagde lægen glem hele greir så skal det nok komme og misanten han havede ret 4 uker senere var jeg lykkelig gravid, ja det var dengang nu er det 18 år siden og om ikke det lille utrolige har sket igen jeg og kæresten skal ha baby så gamle moster her på 37 skal ha mit 4 barn endelig en gutt de 3 andre er jenter, så mit lille råd til dig glem det så skal det nok komme av sig selv :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå