Gå til innhold

Kona er på tinder fordi hun trenger bekreftelse og jeg er forvirra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Hva skal jeg gjøre? si?

Jeg som trodde vi hadde det bra..

Anonymkode: 45990...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Ikke normalt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du like gjerne kan innstille deg på skillmisse 

Anonymkode: 771f0...5bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å være på Tinder mens en er i et fast forhold eller er gift er totalt uakseptabelt uansett forklaring. 
Er du konfliktsky ? 

Anonymkode: 55cf4...714

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å være på Tinder mens en er i et fast forhold eller er gift er totalt uakseptabelt uansett forklaring. 
Er du konfliktsky ? 

Ja dessverre 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja dessverre 

Da må du manne deg opp å si at det overhodet ikke er greit! Tinder er ikke akkurat en plass man deler kakeoppskrifter på... 

Meget respektløst ovenfor deg, og i mine øyne er hun utro mot deg (emosjonell, om ikke fysisk). 

Anonymkode: 6421f...b46

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja dessverre 

Javel, der har du svaret. 
Hvis du har godtatt alle hennes valg og krav uten så mye som et eneste nei så er det grunnen til at hun har mistet respekten for deg.  
Du har i såfall gått inn i den berømte tøffelhelt- rollen 

Skrevet

Gjett hva hun kommer til å gjøre noe bekreftelsene renner inn fra andre menn. 

Beklager men forholdet deres er trolig over. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange gifte/opptatte menn og kvinner på tinder desverre. Spør om hun vil skille seg? Utroskap er ikke veien til å få det bedre med seg selv. Regner med dere er konfliktskye begge to. 

Anonymkode: 32953...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Javel, der har du svaret. 
Hvis du har godtatt alle hennes valg og krav uten så mye som et eneste nei så er det grunnen til at hun har mistet respekten for deg.  
Du har i såfall gått inn i den berømte tøffelhelt- rollen 

Dette var vel ikke noe særlig fint svar fra deg.. sier jo ikke ja til alt, men hun har mange meninger.

AnonymBruker
Skrevet

Hva føler du om det da?

Anonymkode: 9d243...39c

Skrevet

Oj, dette er jo helt vilt!!! Du må ta et standpunkt ift hva DU vil. Vil du være gift med en som trenger bekreftelse fra andre på denne måten? UAnsett om hun ønsker å være gift med deg eller ikke må du gi tydelig beskjed om at dette ikke er akseptabelt fra din side. Alternativt må du gå eller akseptere at hun går. Det hun gjør er helt klart det motsatte av bekreftelse for din del, noe du også kan informere henne om. Hvis du vil fortsette ekteskapet og akseptere at hun er på Tinder "for bekreftelse" kan du jo få bekreftelse på denne måten selv også. Bare å opprette Tinder-profil. Og hvem skal sette grensene ift det å treffe andre eller ikke? Om du går ut på date kan du jo si du trodde det var greit siden du også trenger bekreftelse. Eller er det å takke ja til date kun ok når kona di definerer det som ok? 

Men du bør seriøst vurdere om du gidder dette. Hvor gamle er dere? Er det barn involvert? Hvor lenge har dere vært sammen og hvor lenge gift? Mulig du bare bør informere om at du også oppretter profil, men at hun bør bite seg merke i at dere neppe kommer til å matche igjen, men at du ønsker henne masse lykke til og håper det samme for din del. Og så er det bare å ta et par gode steg videre. Du fortjener bedre!!

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette var vel ikke noe særlig fint svar fra deg.. sier jo ikke ja til alt, men hun har mange meninger.

Virkeligheten er ikke alltid fin.

Alle (oppegående) mennesker ønsker seg en partner med selvrespekt.

I det øyeblikket du ikke reagerte på hennes tindermedlemskap med en tydelig beskjed om at det er uakseptabelt,  fortalte du henne at du ikke har noen selvrespekt. 

Så nå er du ikke lenger en partner noen ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg skrev HVIS hun tillater seg å gjøre som hun vil i dette forholdet uten at du har noe du skal ha sagt så har hun null respekt for deg og da blir en oppfattet som en tøffelhelt. 
Det er kun du som har svaret på det. 
Nå har hun logget seg inn på Tinder, og det er respektløst ja. 
Er du ikke enig i det ?? 

AnonymBruker
Skrevet

Tror må være rett på sak og spørre hva hun vil!

Vil hun fortsette å være sammen, hva er det hun trenger fra DEG for ikke føle at Tinder er plassen å få bekreftelse. 
Og hva DU trenger fra henne, for det går begge veier.

Jeg har vært på samme sted som din kone, jeg var svært ulykkelig og følt meg usynlig for mannen. Men klarte ikke å sundet til han.

Jeg hadde en helt anonym profil en helg før jeg skjønte at dette var ikke rett.

Praten ble tatt og vi klarte å komme videre og han innrømmet han tok meg mye for gitt. 

Anonymkode: 86d58...90f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ditt valg om du vil akseptere det. Men jeg anbefaler deg om å ta en prat om det er noe som hun er missfornøyd med i forholdet deres. Ville ikke trodd at hun hadde behov for å være attraktiv for andre om hun var fornøyd med forholdet.  

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri stolt på noen som søkte oppmerksomhet av andre. Oppmerksomheten din burde være nokk. Å når man har gått så langt å gått på datingside å fortalt det til deg hadde jeg lurt på hva mer som er får man forteller ofte bare overfladisk å resten lar man ligge uansett hva man prater om. Synd at det er sånn men det er skilsmisse grunnlag får meg. Bare flørting er utroskap i mitt hode å da tinder som omtrent bare er menn i bar overkropp som vill ha seg noe .... 

Anonymkode: 7732a...3c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hun driver med er ikke ok! Men spørsmålet er hvordan dere har det som par? Har dere grodd fast? Gir du henne oppmerksomhet så hun føler at du bryr deg? Får du henne til å føle seg sexy osv?

Jeg var i et forhold en gang med en mann som aldri sa jeg var pen, deilig osv. Sexen var ok men ikke noe å skryte av. Etter en del år fikk jeg dårlig selvbilde og begynte å søke oppmerksomhet andre steder..

Anonymkode: 0dbb5...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør det langt fra greit om du ikke fikk nokk oppmerksomhet! Kan ikke unnskylde sånne ting det er rettogslett utroskap å du gjorde det ikke han. Til Ts la henne gå du fortjener ikke sånn å det er ikke din feil det er hennes.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hun driver med er ikke ok! Men spørsmålet er hvordan dere har det som par? Har dere grodd fast? Gir du henne oppmerksomhet så hun føler at du bryr deg? Får du henne til å føle seg sexy osv?

Jeg var i et forhold en gang med en mann som aldri sa jeg var pen, deilig osv. Sexen var ok men ikke noe å skryte av. Etter en del år fikk jeg dårlig selvbilde og begynte å søke oppmerksomhet andre steder..

Anonymkode: 0dbb5...6e9

Anonymkode: 7732a...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Det er utroskap å ha en aktiv profil på datingside når man er i et monogamt forhold. 

Anonymkode: d99a7...dd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...