AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Datteren min skal gifte seg og jeg har spart til litt lengre hår enn vanlig men det rekker nok ikke å bli langt nok. Ønsker en litt romantisk stil men med litt hår ned på sidene, gjerne med krøller. Er extensions (clip on) et alternativ? Jeg har aldri prøvd det. Jeg har bare hår ned til nakken og det er ganske tynt og oppklipt, så blir ikke akkurat mye volum eller fine krøller av det naturlige håret. Syns bare den kjolen jeg skal ha krever en litt romantisk frisyre og ikke min vanlige kjedelige. Ønsker jo ikke kjempelangt hår heller, bare litt mer av det og litt lengre. Så må vel i tilfelle kjøpe 40 cm exctentions. Skal til frisøren på dagen og tenkte å høre med dem på forhånd hva som er mulig. Men spør her også. Anonymkode: f600d...dfa
Roci Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Jeg synes extensions høres ut som en god idè, men jeg tror kanskje jeg ville tatt en prøvetime hos frisøren for å være sikker på at du blir fornøyd med resultatet 2
Sirah Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Clip in extensions høres perfekt ut til det formålet du skal ha det til Snakk med frisøren slik at du får riktig farge og at det blir satt av tid til å få det fint på selve dagen ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå