Gå til innhold

Erfaringer med BritBox?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker britiske serier og vurderer derfor abonnement på BritBox (Link) Noen som har/ har hatt som kan dele erfaringer? 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har via TV2 Play, og koser meg med å se ting som ikke har vært tilgjengelig her før :) Kommer nok mye mer etterhvert også, men absolutt verdt en prøveuke i alle fall. Har du allerede TV2 Play kan du jo sjekke om det er verdt å oppgradere en stund. :) 

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Jeg  koser meg med å se ting som ikke har vært tilgjengelig her før :) Kommer nok mye mer etterhvert også, men absolutt verdt pengene!!

6f44d38e-e397-406e-a858-d32d80c50173.jpeg

Anonymkode: 0c4d6...25a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg  koser meg med å se ting som ikke har vært tilgjengelig her før :) Kommer nok mye mer etterhvert også, men absolutt verdt pengene!!

6f44d38e-e397-406e-a858-d32d80c50173.jpeg

Har de come dine with me? 

Anonymkode: d113f...d8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har de come dine with me? 

Come dine with me, som er en favoritt-tidtrøyte her i huset når vi bare skal glo på noe tanketomt, er i alle fall tilgjengelig gratis på Pluto og så vidt jeg vet også Rakuten. Har du smart-TV eller en TV-boks som støtter apper så er det bare å laste ned – så kan du seg Come dine with me kontinuerlig, 24t i døgnet. 😉 

Anonymkode: 7d05b...0c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Come dine with me, som er en favoritt-tidtrøyte her i huset når vi bare skal glo på noe tanketomt, er i alle fall tilgjengelig gratis på Pluto og så vidt jeg vet også Rakuten. Har du smart-TV eller en TV-boks som støtter apper så er det bare å laste ned – så kan du seg Come dine with me kontinuerlig, 24t i døgnet. 😉 

Er det sant?! Det visste jeg ikke! Elsker come dine with me, men ikke sett det de siste årene. Har jo ikke visst hvor jeg skulle sett det.. Takk for tips, skal sjekke det ut. 

• Hjerte 1
Skrevet
Om du er glad i BritBox er det er det en god ide å abbonere på ITVx-det er gratis(med reklame),og har kvalitets-innhold!

Viktige detaljer om ITVX:
  • Annonsestøttet gratisnivå: Standardtjenesten er gratis, men inkluderer reklame, likt tradisjonell TV.
  • Registrering kreves: Du må opprette en konto med en e-postadresse for å se innhold.
  • Innhold: Tilgangen inkluderer tusenvis av timer med filmer, dokumentarer og bokssett, i tillegg til direktesendte kanaler
    .

Skjermbilde 2026-02-16 124134.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):
Om du er glad i BritBox er det er det en god ide å abbonere på ITVx-det er gratis(med reklame),og har kvalitets-innhold!

Viktige detaljer om ITVX:
  • Annonsestøttet gratisnivå: Standardtjenesten er gratis, men inkluderer reklame, likt tradisjonell TV.
  • Registrering kreves: Du må opprette en konto med en e-postadresse for å se innhold.
  • Innhold: Tilgangen inkluderer tusenvis av timer med filmer, dokumentarer og bokssett, i tillegg til direktesendte kanaler
    .

Skjermbilde 2026-02-16 124134.jpg

Flott. Og det fungerer i Norge uten å bruke VPN?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flott. Og det fungerer i Norge uten å bruke VPN?

Du må nok bruke VPN,om du ikke har fra før.
-Om du vil ha gratis/billigløsning,
så er nok  enkleste er å bruke"Windscribe".
Den gir deg 10GB/mnd gratis,og om du setter oppløsningen til 0.7-så
vil det rekke til ca.14 timer med tv-titting.
Om du vil ha tid utover disse 14 timene,så vil ubegerenset abb.koste deg
45.-kr/mnd...med da har du også mulighet for tilgang til BBC iplayer,
og flere andre tilsvarende tjenester.

Skrevet

Jeg synes ikke Brit box var verdt pengene. De beste engelske (krim) serier viser de uansett på NRK og Netflix. Og tv2play. 

Anonymkode: 9c747...561

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du må nok bruke VPN,om du ikke har fra før.
-Om du vil ha gratis/billigløsning,
så er nok  enkleste er å bruke"Windscribe".
Den gir deg 10GB/mnd gratis,og om du setter oppløsningen til 0.7-så
vil det rekke til ca.14 timer med tv-titting.
Om du vil ha tid utover disse 14 timene,så vil ubegerenset abb.koste deg
45.-kr/mnd...med da har du også mulighet for tilgang til BBC iplayer,
og flere andre tilsvarende tjenester.

Takk. Har VPN, skal teste. Min VPN-provider blir dessverre catchet av BBC, så får ikke kjørt BBC: de er relativt flinke til å banne ip-adresser som brukes av VPN-tilbydere... 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...