AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Har blitt utfryst, og alle var invitert men ikke meg i bursdag, jentekveld osv. Vedkommende som gjorde dette sluttet plutselig å snakke med meg når jeg fikk barn nummer to. Hun forsvant plutselig, og svarte ikke på snap, sendte aldri melding eller tok aldri kontakt. Jeg ble så såret og spesielt siden jeg ikke har mange venner. Hun gjorde akkurat det samme imot meg på ungdomsskolen og det resulterte i at jeg måtte bytte klasse fordi ingen pratet med meg lengre.. Toppen av kaken fant jeg ut like etterpå at alle var invitert i 30 årsdagen til hennes venninne, som også var min gamle bestevenninne og snaps haglet inn av hvor «morsomt» de hadde det mens jeg var ikke invitert. Det kjennes ut som de gjorde det for å gni det inn.. Jeg ble så sint og lei meg at jeg sendte vedkommende en melding og sa at jeg ikke fant meg i å bli behandlet slik, og at jeg fortjente bedre. Jeg ønsket henne lykke til videre og aldri mer. NÅ 6 mnd etterpå er hun gravid og jeg har blitt invitert med på hennes babyshower, og hun har begynt å like bildene mine på some, og hun. «later» som ingenting. Vedkommende har knekt meg helt, psyket meg ned til det minste og ekskludert meg fra hele barndomsgjengen mens hun gnir det inn med videoer og snaps av hvor morsomt de har det når jeg ikke er der.. Jeg kjenner at jeg ikke har noe til overs lengre. Og jeg er veldig lei meg for at det ble slik, men vennskapet som jeg trodde fantes ble for vondt å håpe på. Nå har de andre vennene hennes jeg hadde kontakt med også «forduftet» og jeg kjenner jeg er møkklei av de også. Hun ene hadde jeg masse kontakt med, men hun har ikke snakket med meg på månedsvis.. Har så lyst å bare ignorere hele gjengen og late som de er ukjente neste gang jeg ser de. De vet så inderlig godt hvordan jeg har hatt det! Nå venter jeg barn nummer 3, jeg har flyttet inn i nytt hus og livet er ganske fint og bra. Jeg er redd for at disse giftige personene skal komme å fiske meg inn igjen for å så la meg stå utenfor. De er veldig slik at når noen får til noe og har noe spennende på fære i livet da skal de være en del av det.. Jeg har så lyst til å forbli sterk og aldri ta de tilbake, men det er så vanskelig når jeg har prøvd så lenge å bli en del av gjengen.. Anonymkode: 7a745...53c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 gå videre med livet ditt og drit i hu. bare fordi du blir invitert betyr ikke det at du må følge det opp Anonymkode: c6760...a5b 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Ts her. Er jeg frekk om jeg ikke gratulerer henne med baby når den tid kommer? Jeg er veldig glad for at hun skal ha barn, og jeg vet at hun har misunnet meg lenge for at jeg hadde to barn og ting på stell. Jeg vet at de andre vil sikkert baksnakke meg for at jeg ikke kommer i babyshower og fordi jeg ikke kommer til å gratulere henne, de elsker å lage støy av slikt.. Jeg er ikke bra nok for hennes gjeng, men alene er jeg det. Jeg fikk aldri være med, og jeg sto alltid på utsiden noe jeg ble vant til! Om jeg ser henne på gaten vil jeg bare overse henne fordi det hun har utsatt meg for har vært så forferdelig vondt! Anonymkode: 7a745...53c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): gå videre med livet ditt og drit i hu. bare fordi du blir invitert betyr ikke det at du må følge det opp Anonymkode: c6760...a5b Jeg skal gjøre det. Jeg er bare så forbaska «snill», og det har jeg brent meg på før. Jeg gir alltid folk sjanse på sjanse. Naive, dumme meg er dum nok til å sitte der å gratulere og håpe på at hun skal ta meg inn i varmen igjen. Kanskje jeg nå for engangskyld har lov til å være litt sint og irritert! Hun ødela jo tross alt ungdomstida mi og jeg måtte faktisk bytte klasse pga menneske her!!! Anonymkode: 7a745...53c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal gjøre det. Jeg er bare så forbaska «snill», og det har jeg brent meg på før. Jeg gir alltid folk sjanse på sjanse. Naive, dumme meg er dum nok til å sitte der å gratulere og håpe på at hun skal ta meg inn i varmen igjen. Kanskje jeg nå for engangskyld har lov til å være litt sint og irritert! Hun ødela jo tross alt ungdomstida mi og jeg måtte faktisk bytte klasse pga menneske her!!! Anonymkode: 7a745...53c du trenger ikke være sint, bare lev ditt beste liv og ikke kast bort tanke tid på det menneske der, for det er ikke verdt det. Anonymkode: c6760...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): du trenger ikke være sint, bare lev ditt beste liv og ikke kast bort tanke tid på det menneske der, for det er ikke verdt det. Anonymkode: c6760...a5b Men jeg har aldri fått lov til å være sint på henne. Når hun ødela livet litt på ungdomsskolen fortrengte jeg det der og da. Jeg byttet klasse og gjemte meg på do hvert friminutt fordi gjengen hennes mobbet meg blant annet. Nå har hun gjort det samme imot meg IGJEN, og jeg kjenner på et sinne jeg ikke har fått lov til å kjenne på tildligere. Er ikke dette sinnet sunt? Jeg skal aldri ta henne tilbake fordi hun har aldri vært noe ekte venn. Hun har behandlet meg ganske så fælt Anonymkode: 7a745...53c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg har aldri fått lov til å være sint på henne. Når hun ødela livet litt på ungdomsskolen fortrengte jeg det der og da. Jeg byttet klasse og gjemte meg på do hvert friminutt fordi gjengen hennes mobbet meg blant annet. Nå har hun gjort det samme imot meg IGJEN, og jeg kjenner på et sinne jeg ikke har fått lov til å kjenne på tildligere. Er ikke dette sinnet sunt? Jeg skal aldri ta henne tilbake fordi hun har aldri vært noe ekte venn. Hun har behandlet meg ganske så fælt Anonymkode: 7a745...53c Jeg vet ikke er ingen psykolog. Sier bare hva jeg ville gjort. det er sikkert bra og få ut litt sinne, men ikke bruk for mye tid på det om du skjønner tegninga. Bra du innser det selv, da er du jo allerede godt på vei. Anonymkode: c6760...a5b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Har du andre venner og vet du hvordan du kan skaffe deg nye ? Anonymkode: 20560...f99
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Naive, dumme meg er dum nok til å sitte der å gratulere og håpe på at hun skal ta meg inn i varmen igjen. Anonymkode: 7a745...53c Høres ut som du bør jobbe med deg selv i stedet for a skylde på alle andre. Anonymkode: 293b3...b0e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Du gratulerer med babyen, men du bør virkelig skjule alt de skriver på sosiale medier. Hvorfor skal du ha kontakt med dem? De er jo tydelig som gift for deg Anonymkode: ecf7b...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Du må holde deg langt unna henne, hun høres ut til å ha nærmest psykopatiske tendenser (og en haug med høns rundt seg som ikke ser hvor bedriten hun er). Send henne en melding der du gjentar alt du sier i denne tråden, og be henne holde seg unna deg. Så får du deg nye venner som setter pris på den fine personen du er. Anonymkode: 97118...5de 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Jeg ville slettet henne/dem på sosiale medier. Jeg hadde en veldig god venninne som plutselig bare ble stille. Var høflig nok til å svare når jeg tok kontakt, men det var nettopp det, ikke det hjertelige det hadde vært før. Vi hadde bare noen få felles venner, så sånn sett gikk det ikke ut over noen "gjeng". Etter å ha prøvd i et år, så slettet jeg henne bare. Fjernet henne som venn på Facebook. En stund etter det igjen fikk jeg venneforespørsel fra henne igjen. Jeg hadde ikke guts til å avslå, men jeg har laget innstillinger sånn at jeg ikke følger henne, ser ikke hva hun legger ut. Og selv om jeg ikke er mye på Facebook, så har jeg permanent innstilling på at ting synes for mine venner unntatt henne. I ditt tilfelle ville jeg enten sluttet å følge sånn at du ikke ser ting, eller så ville jeg slettet. Snap også. Det føles kanskje drastisk, men sett grenser for deg selv! Anonymkode: 8533d...e49 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du andre venner og vet du hvordan du kan skaffe deg nye ? Anonymkode: 20560...f99 Jeg har to andre venninner, men vi møtes ikke ofte. De har jeg kjent hele livet og er ekte venner. Anonymkode: 7a745...53c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 At noen mener jeg er problemet er jo interessant.. Jeg har vel strengt tatt ikke gjort noe galt annet enn å håpe på et vennskap som aldri var der! Jeg tror det blir for dramatisk for meg å slette de, og en trigger for de andre å hate meg enda mer. Jeg føler ikke for å gratulere henne med barnet da jeg ikke har kontakt med henne lengre. Hvorfor skal jeg drive å gratulere en person som har ekskludert meg, lagt meg ut for hat og behandlet meg som søppel? Anonymkode: 7a745...53c
Eplejuice123 Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men jeg har aldri fått lov til å være sint på henne. Når hun ødela livet litt på ungdomsskolen fortrengte jeg det der og da. Jeg byttet klasse og gjemte meg på do hvert friminutt fordi gjengen hennes mobbet meg blant annet. Nå har hun gjort det samme imot meg IGJEN, og jeg kjenner på et sinne jeg ikke har fått lov til å kjenne på tildligere. Er ikke dette sinnet sunt? Jeg skal aldri ta henne tilbake fordi hun har aldri vært noe ekte venn. Hun har behandlet meg ganske så fælt Anonymkode: 7a745...53c Så skal du enten være sint eller for snill? Da må du bruke sinnet ditt til noe konstruktivt. Som å finne lykke i deg selv, drite i det som ikke er bra for deg, og med tid og stunder søke nye relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #16 Skrevet 9. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: At noen mener jeg er problemet er jo interessant.. Jeg har vel strengt tatt ikke gjort noe galt annet enn å håpe på et vennskap som aldri var der! Jeg tror det blir for dramatisk for meg å slette de, og en trigger for de andre å hate meg enda mer. Jeg føler ikke for å gratulere henne med barnet da jeg ikke har kontakt med henne lengre. Hvorfor skal jeg drive å gratulere en person som har ekskludert meg, lagt meg ut for hat og behandlet meg som søppel? Anonymkode: 7a745...53c Spørsmål du heller bør stille er hvorfor du er venner med noen på sosiale medier som du synes behandler deg som søppel. Jeg har ingen folk jeg misliker (hater?) på Facebook. Og det er noe jeg velger selv. Du kan faktisk velge dem bort. Du trenger ikke å vente på at de velger deg vekk. Sett grenser for deg selv. Anonymkode: ecf7b...5d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå