Fredrik19922 Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Hei, tenkte kanskje og bare skrive litt her for og få noe råd. Møtte min nå værende kjæreste for ca 1,5 år siden. Vi møttes etter litt chatting på instagram forså og møtes hjemme hos meg, merket fort under besøket at hun var hyppig på sosiale medier, men tenkte ikke så mye over dette. Hun var veldig åpen om tidligere forhold og generelt gutter. Hun hadde så og si kun kompiser fordi hun mente det var mindre drama. Reagerte litt da hun snakket så mye stygt og vondt om tidligere x’r og gutter, men hadde fortsatt kontakt med dem på feks snap og instagram. Ukene gikk og jeg var ofte hos henne på besøk, hun har en nydelig datter, men med utrolige utfordringer. Mobilen hennes bodde så og si i hånda hennes så kontakt var vanskelig og få. Om vi var ute og spiste, så på film eller var i familie middager var mobilen godt plantet i hånda hennes. Skjønte fort at hennes avhengighet av oppmerksomhet fra gutter var en stor greie for henne da hun alltid la ut flere bilder på sosiale medier og ønsket tilbakemelding fra andre. Tok opp med henne tidlig at jeg syntes det var litt vanskelig og se så mange andre gutter måtte gi henne noe som hun allerede fikk av meg. Hun lovet og bli mindre på mobilen og fjerne guttene som skrev seksuelt og drøyt til henne selv om de var hennes "venner". Jeg synes venner burde respektere forhold og personene som er i forhold, men ikke alle av dem følte jeg gjorde dette. Løftet hennes ble ikke evigvarende, så det endte med at hun la til gutter i skjul, og møtte til og med x’n sin bak min rygg. Hun prioriterte fester frem for kvelder med meg. Og dra ut og hygge seg er ikke noe problem, det må vi alle. Men og forlate meg alene på 17.mai for og dra på fest, da hun viste jeg ble sittende alene synes jeg var tungt. Nå idag så bruker hun meg til sex da hun ønsker dette, og sier hun må ha all verdens av tid til og tenke om hun vil ha noe forhold. Jeg sitter så på vent, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Hun sier hun vil, men samtidig så gjør hun jo ikke noe som viser at hun vil. Hva skal jeg gjøre? Setter pris på alle ærlige svar.!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Du skal kutte henne ut. Anonymkode: 01942...7f4 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Du virker som en ålreit gutt som fortjener bedre. MYE bedre! Mitt råd er å finne deg ei jente som bryr seg om deg. Ei som er avhengig av mobilen og bekreftelse fra andre gutter/menn, vil alltid være sånn. Som sagt, det er en avhengighet. Anonymkode: 761bb...fce 1
Serafina. Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Hun bruker deg og det kommer ikke til å bli alvor mellom dere. Avslutt med henne og finn deg en annen og seriøs jente etterhvert. Du fortjener mye bedre enn dette. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Den definisjonen av venn som vi som er over 30 vokste opp med, den finnes ikke mer. Da var venner noe man hadde definert som vennskap, og hvor sex og seksuelle følelser ikke var aktuelt. I dag kan hun ligge med de, og prate på en måte som er mye mer enn et vennskap, og likevel kalle han for venn. To helt forskjellige ting hvor de som er født +-2000 ser helt annerledes på det enn de som er født +-1990. Anonymkode: 22428...df5 1
leonelstanly Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Jeg var i stand til å endre fonten på instagram takket være denne nettsiden: https://instazoom.mobi/instagram-schrift/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå