AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Står mellom en pynte gjenstand som koster 850 kr (27 cm høy ) som er veldig hans stil … eller et smykke som åsså er hans stil. Hva ville du gått for ? Smykket koster 650. Men pris har ikke betydning sånn sett altså bare til info. Anonymkode: 8536a...615
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Ingen av delene. Ville gitt en opplevelse. Anonymkode: ca3f3...557 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen av delene. Ville gitt en opplevelse. Anonymkode: ca3f3...557 Jeg og! Anonymkode: a136f...1be
Illuminatum Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Pyntegjenstand til en mann på 60? Er ikke så langt unna i alder selv og pyntegjenstander er da ikke en gave til meg. Derimot en god kniv eller en veldig god hodelykt:-)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Whisky, vin, kaffe, bøker. Ikke smykke og definitivt ikke pyntegjenstand. Anonymkode: f0159...cea 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Takk for gode tips men han og meg har allerede blitt enige om en opplevelse (flere faktisk) som vi skal gjøre sammen på dagen hans og dette er bare sånn utenom for litt ekstra overraskelse !:) Hodelykt var ikke dumt! Tusen takk ,for det blir nok det jeg ender opp med istedenfor smykke eller pynte gjenstand. Han liker smykke rundt halsen så kanskje det passer til jul ? Bøker og vin liker han ikke. Verktøy har han nok av og det er bare øl han drikker Og det er noe som jeg syntes blir litt fantasiløst å gå å kjøpe til han ? Men takker dere alle 💓 Anonymkode: 8536a...615
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Smykker på menn er ikke fint. Billige pyntegjenstander trenger ingen. Hodelykt og kniv er gode forslag. eventuelt god spesialøl på polet. Anonymkode: 5e73e...37c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 En romantisk luksusreise for begge to Anonymkode: 3e2b0...58e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Står mellom en pynte gjenstand som koster 850 kr (27 cm høy ) som er veldig hans stil … eller et smykke som åsså er hans stil. Hva ville du gått for ? Smykket koster 650. Men pris har ikke betydning sånn sett altså bare til info. Anonymkode: 8536a...615 Du fremstår noe gjerrig. Meg over forresten, så en tur til Sverige da? Harryhandel med påspandert buffet på Nordby. Anonymkode: 3e2b0...58e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du fremstår noe gjerrig. Meg over forresten, så en tur til Sverige da? Harryhandel med påspandert buffet på Nordby. Anonymkode: 3e2b0...58e Eeh? Gjerrig? Jeg er ikke rik desverre. Jeg skal tross alt ha råd til blomster,kake og og en del ting som er kult å ha til dagen utenom hotell Og andre ting vi skal gjøre som er planlagt fra før. Dessuten liker jeg smykke på en mann og min mann liker smykker heldigvis 😁 Sverige er ikke noe min mann vil like å bruke tiden på når han blir 60. Men takker selvfølgelig for velmente tips Anonymkode: 8536a...615
Gjest ti10 Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for gode tips men han og meg har allerede blitt enige om en opplevelse (flere faktisk) som vi skal gjøre sammen på dagen hans og dette er bare sånn utenom for litt ekstra overraskelse !:) Hodelykt var ikke dumt! Tusen takk ,for det blir nok det jeg ender opp med istedenfor smykke eller pynte gjenstand. Han liker smykke rundt halsen så kanskje det passer til jul ? Bøker og vin liker han ikke. Verktøy har han nok av og det er bare øl han drikker Og det er noe som jeg syntes blir litt fantasiløst å gå å kjøpe til han ? Men takker dere alle 💓 Anonymkode: 8536a...615 Det finnes jo mange litt mer spesielle øltyper, du trenger jo ikke akkurat gå på Kiwi og kjøpe en 6-pk
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Siden mannen min og jeg har veldig lik smak så er pyntegjenstand utelukket. Smykker er vi heller ikke så overbegeistret for, men mannen min elsker klokker, og det er vel nærme nok smykker. Så ville blitt en klokke da. Anonymkode: 61d0b...554
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 ti10 skrev (5 timer siden): Det finnes jo mange litt mer spesielle øltyper, du trenger jo ikke akkurat gå på Kiwi og kjøpe en 6-pk Han har fått forskjellige øl typer fra polet til jul mange år så nei.. hehe. Men god ide selv om den er velbrukt her i gården Anonymkode: 8536a...615
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Siden mannen min og jeg har veldig lik smak så er pyntegjenstand utelukket. Smykker er vi heller ikke så overbegeistret for, men mannen min elsker klokker, og det er vel nærme nok smykker. Så ville blitt en klokke da. Anonymkode: 61d0b...554 Kjempe god ide 🥰 takk Anonymkode: 8536a...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå