AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Hele verden virker å være enige om at Amber Heard lyver om hva som egentlig har skjedd mellom henne og Johnny Depp. Eller i det minste ikke beskriver virkeligheten. Men det virker også som at diverse rusmidler har vært involvert hver gang den påståtte mishandlingen har skjedd. Kan det faktisk være at hun opplevde situasjonene annerledes enn virkeligheten pga. rus? Og at hun derfor selv tror på det, selv om alle bevis taler imot det? Dere som har erfaring med MDMA, sopp, og lignende; hva sier dere? Anonymkode: e7ffd...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hele verden virker å være enige om at Amber Heard lyver om hva som egentlig har skjedd mellom henne og Johnny Depp. Eller i det minste ikke beskriver virkeligheten. Eh nei. Hele verden er ikke enige om det. De som ikke tror på at det har vært en eller annen form for mishandling fra Depp sin side er enten fullstendig hjernevasket eller dumme. Anonymkode: 935f7...0f6 2
Blåttvann Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Eh nei. Hele verden er ikke enige om det. De som ikke tror på at det har vært en eller annen form for mishandling fra Depp sin side er enten fullstendig hjernevasket eller dumme. Anonymkode: 935f7...0f6 Jeg tenker det har gått begge veier, de er som gift for hverandre. Lydopptakene er helt forferdelige å høre på, noe så dysfunksjonelt! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Hørte et timelangt klipp i går, tatt for noen år siden... Etter det ble jeg 100% sikker på at hun er den eneste som mishandler. Og hun vet det godt. At han har vært ruset er det ingen tvil om. At han har brukt verbale stygge ord tilbake til henne er det heller ingen tvil om. At hun er blitt Mishandlet av han fins det null grunnlag for, men andre veien..... æsj når hun overdramatiserer på den måten... Jeg er selv offer for det hun hevder og hun provoserer heftig når hun veldig tydelig lyver om dette. Ny info kommer plutselig også, som aldri er nevnt før. Alt taler for at han er den som er utsatt for mishandling. Jeg tror ikke sopp og slikt gjør sånt med oppfattelse, men hva vet jeg, aldri prøvd dop. Anonymkode: b3420...de0 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Njæ..er vel mulig, men.. Like mulig at hun oppfattet det annerledes pga hennes generelle virkelighetsoppfatning. Noen tror alltid at de er offeret. MDMA og psilocybin (stoffet i sopp) er forøvrig ganske forskjellige typer stoff. Alkohol er sterkere enn begge, og kan gi sterkere endring av virkelighetsoppfattelsen enn de..det er bare en annen type endring. Anonymkode: fed59...654 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Njæ..er vel mulig, men.. Like mulig at hun oppfattet det annerledes pga hennes generelle virkelighetsoppfatning. Noen tror alltid at de er offeret. MDMA og psilocybin (stoffet i sopp) er forøvrig ganske forskjellige typer stoff. Alkohol er sterkere enn begge, og kan gi sterkere endring av virkelighetsoppfattelsen enn de..det er bare en annen type endring. Anonymkode: fed59...654 I tillegg er det veldig uvanlig å bruke MDMA og spesielt sopp over tid. Det er noe man bruker høyst 2-3 dager i strekk, ikke noe man blir avhengig av og bruker daglig. Anonymkode: fed59...654 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): men hva vet jeg, aldri prøvd dop. Anonymkode: b3420...de0 Dop = heroin. Kan brukes om andre opiater og opiatlignende stoffer, men brukes ikke om stoffer som mdma, cannabis, psilocybin, lsd, alkohol, kokain, amfetamin, benzodiasepiner osv. Anonymkode: fed59...654 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dop = heroin. Kan brukes om andre opiater og opiatlignende stoffer, men brukes ikke om stoffer som mdma, cannabis, psilocybin, lsd, alkohol, kokain, amfetamin, benzodiasepiner osv. Anonymkode: fed59...654 I know, men var trøtt og brukte en forenkling, de fleste forstår hva jeg mente med dop. Anonymkode: b3420...de0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I know, men var trøtt og brukte en forenkling, de fleste forstår hva jeg mente med dop. Anonymkode: b3420...de0 Ja Jeg bare informerer. Anonymkode: fed59...654
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Viktig å huske på at de begge er profesjonelle skuespillere. Som er eksperter på å lyve og leve seg inn i en rolle. Kan ikke legge for mye vekt på vitnemålene deres da.. Anonymkode: 1ed39...250 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Nja.. jeg tror ikke helt det altså, men nå har jeg aldri kranglet med noen på noen av de stoffene. Mdma endrer jo egentlig ikke virkeligheten, bare hvordan man føler seg, og man føler seg generelt bra, det er ikke akkurat kjent for å gjøre folk voldelige eller aggresive, heller det tvert motsatte. Samme med sopp, egentlig. Litt hallusinasjoner kan man få, men ikke sånn at man er helt fjernt fra virkeligheten. Men det går jo an å ha en dårlig opplevelse på det da og oppleve alt rundt som farlig eller fiendtlig. Likevel, jeg tror alkohol - og eventuelt kokain eller den type narkotika som "gasser" deg opp - kan ha en mye sterkere negativ effekt på den type krangler og oppførsel, kan forsterke krangelen, underliggende psykiske lidelser, gjøre en mer aggressive og gjøre at man kan glemme. Nå bare uttalte jeg meg på generelt grunnlag om noen rusmidler, jeg har ikke fulgt spesielt mye med på denne saken utover å lese overskriftene. Anonymkode: f863f...e8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Likevel, jeg tror alkohol - og eventuelt kokain eller den type narkotika som "gasser" deg opp - kan ha en mye sterkere negativ effekt på den type krangler og oppførsel, kan forsterke krangelen, underliggende psykiske lidelser, gjøre en mer aggressive og gjøre at man kan glemme. Anonymkode: f863f...e8b Helt enig i dette. Vil legg til at benzodiazepiner kan også gjøre deg aggressiv. Alkohol er i så måte definitivt verst, det aller verste er alkohol kombinert med benzoer og/eller kokain. Anonymkode: fed59...654 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh nei. Hele verden er ikke enige om det. De som ikke tror på at det har vært en eller annen form for mishandling fra Depp sin side er enten fullstendig hjernevasket eller dumme. Anonymkode: 935f7...0f6 Nå må du følge med. 🤦♀️ Du må LESE. Hele verden er enig om at det hun vitner om i vitneboksen ikke er forenelig med virkeligheten. Dette er udiskutabelt. At Depp kan ha mishandlet henne ved å si noe stygge ord, motstrider ikke dette. Men Heard beskriver situasjoner hvor Depp har grisebanket henne, brukket nesen hennes, etc. Det er disse det er snakk om. Spørsmålet er om hun lyver, eller om hun har på tidspunktet hatt en annen virkelighetsforståelse som gjør at hun tror på det selv. Anonymkode: e7ffd...c4e 3
umAxa Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hele verden virker å være enige om at Amber Heard lyver om hva som egentlig har skjedd mellom henne og Johnny Depp. Eller i det minste ikke beskriver virkeligheten. Men det virker også som at diverse rusmidler har vært involvert hver gang den påståtte mishandlingen har skjedd. Kan det faktisk være at hun opplevde situasjonene annerledes enn virkeligheten pga. rus? Og at hun derfor selv tror på det, selv om alle bevis taler imot det? Dere som har erfaring med MDMA, sopp, og lignende; hva sier dere? Anonymkode: e7ffd...c4e Til forsvar til sopp/mdma; man trenger egentlig ikke rus for å ha en annen virkelighets forestilling. Hvor ofte ser man ikke i samfunnet, politikken og ikke minst mye av her på KG at man presenterer fakta og statistikk, uten å forandre motpartens "realiteter" som personlige meningene er i grunn bygget på? 🤷♂️ Det er like normalt som det er bemerkelsesverdig at to personer kan lese samme kilde, men ende opp med helt to polariserende oppfattelser. Så sterk er i grunn personlig meninger at man kan lage sine egne virkelighetsforestillinger. Riktig nok er Amber Heard/Hollywood livsstilen en total annen liv enn mannen i gaten. At de florerer i kokain og overdrevent alkohol i de kulturene der er ikke noe nytt. Mer det normale. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 Alle som tror på Depp må ta seg i nakkeskinnet å se på noe annet en kjendisen de elsker fra Pirates. Hvorfor er det hun som har tatt så mye MDMA at virkeligheten er forvridd? Men deres stakkars Depp som er narkobruker deluxe , hans virkelighet må stemme 100%? Helt absurd. Anonymkode: 0d326...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #16 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hele verden virker å være enige om at Amber Heard lyver om hva som egentlig har skjedd mellom henne og Johnny Depp. Eller i det minste ikke beskriver virkeligheten. Men det virker også som at diverse rusmidler har vært involvert hver gang den påståtte mishandlingen har skjedd. Kan det faktisk være at hun opplevde situasjonene annerledes enn virkeligheten pga. rus? Og at hun derfor selv tror på det, selv om alle bevis taler imot det? Dere som har erfaring med MDMA, sopp, og lignende; hva sier dere? Anonymkode: e7ffd...c4e Hele verden virker å være enige om at Johnny Depp snakker sant om hva som egentlig har skjedd mellom ham og Amber Heard. Eller i det minste ikke beskriver virkeligheten. Men det virker også som at diverse rusmidler har vært involvert hver gang den påståtte mishandlingen har skjedd. Kan det faktisk være at han opplevde situasjonene annerledes enn virkeligheten pga. rus? Og at han derfor selv tror på det, selv om alle bevis taler imot det? Dere som har erfaring med MDMA, sopp, og lignende; hva sier dere? Sånn! Anonymkode: 5b825...335
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #17 Skrevet 9. mai 2022 Slik jeg har erfart kan disse rusmidlene utløse psykisoselignende tilstand, men da kun om personen er disponert for å få dette og er på en dårlig plass på forhånd, og typisk føler seg utrygg i situasjonen den er/personen den er med. Anonymkode: 917dc...d85
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #18 Skrevet 9. mai 2022 Jeg tror heller at hun har en annen virkelighetsoppfatning pga de to personlighetsforstyrrelsene hun har. Null selvinnsikt og evig offer. Samt måten hun oppfører seg på under krangler. Anonymkode: 53902...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #19 Skrevet 9. mai 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror heller at hun har en annen virkelighetsoppfatning pga de to personlighetsforstyrrelsene hun har. Null selvinnsikt og evig offer. Samt måten hun oppfører seg på under krangler. Anonymkode: 53902...c5c Jeg tenker også at det handler om personlighetsforstyrrelser. Det forklarer det meste. Anonymkode: 57702...dd9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #20 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hele verden virker å være enige om at Amber Heard lyver om hva som egentlig har skjedd mellom henne og Johnny Depp. Eller i det minste ikke beskriver virkeligheten. Men det virker også som at diverse rusmidler har vært involvert hver gang den påståtte mishandlingen har skjedd. Kan det faktisk være at hun opplevde situasjonene annerledes enn virkeligheten pga. rus? Og at hun derfor selv tror på det, selv om alle bevis taler imot det? Dere som har erfaring med MDMA, sopp, og lignende; hva sier dere? Anonymkode: e7ffd...c4e Jeg kan være med på at mdma kan gi hallusinasjoner, men at du innbiller deg å bli voldtatt med en vinflaske ? Uten at jeg har prøvd mdma synes jeg det høres rart ut … Anonymkode: 29c6e...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå