AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Har snakka med en fyr jeg møtte på en dating app på telefonen i flere år nå. Daglige samtaler, med «god morgen», «elsker deg» og oppdateringer gjennom hele dagen. Sendt hverandre gaver og brev i posten til alle anledninger. Noen ganger ringes vi på video call. Problemet er at vi har blitt så godt kjent på denne måten at vi har gått lei hverandre! Vi har snakket om alt fra store til små ting, og delt alt nå i disse årene. Planen var å møtes nå i sommer, han bor i et annet land som dere sikkert har skjønt. Men nå vet jeg ikke om jeg orker. Må jo nesten le litt. Men føler jeg er så dypt investert i denne relasjonen at nå må man bare kjøre løpet ut🤔 Det føles mer som vi har vært gift i 10 år og at det er på tide å skilles. Tror vi er over i den andre fasen av et ekteskap hvor forelskelsen har gått over til noe mer nøytralt/dypt/irriterende. Er det et bra eller dårlig tegn?? Anonymkode: e700a...7a3
candykiss Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Hvorfor har det gått flere år uten at dere har møtt hverandre? Begynte dette «forholdet» under korona pandemien å at det har vært et hinder for treff eller hva? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Been there done that (flere ganger). Det blir ikke bedre å treffe fyrene 😆 Bare vær ærlig og finn en ny en. Anonymkode: 33678...68e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 candykiss skrev (7 minutter siden): Hvorfor har det gått flere år uten at dere har møtt hverandre? Begynte dette «forholdet» under korona pandemien å at det har vært et hinder for treff eller hva? Det startet året før corona, så skulle vi møtes men så kom corona. Og nå som vi endelig kan reise igjen så kjenner jeg at jeg er nesten lei av fyren 😂 Jeg har ekte følelser for han, virkelig, og vi både er oss selv 100% og føler oss så trygge på hverandre. Men den følelsen når spenningen på en måte har forsvunnet, og vi skal møtes for første gang i denne fasen 😅 Anonymkode: e700a...7a3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Been there done that (flere ganger). Det blir ikke bedre å treffe fyrene 😆 Bare vær ærlig og finn en ny en. Anonymkode: 33678...68e Åh Gud blir det ikke bedre av å treffes heller? Nei huff 😅 Vi er ihvertfall drit lei av chat, men mulig det blir skuffende å treffes og da. Anonymkode: e700a...7a3
candykiss Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det startet året før corona, så skulle vi møtes men så kom corona. Og nå som vi endelig kan reise igjen så kjenner jeg at jeg er nesten lei av fyren 😂 Jeg har ekte følelser for han, virkelig, og vi både er oss selv 100% og føler oss så trygge på hverandre. Men den følelsen når spenningen på en måte har forsvunnet, og vi skal møtes for første gang i denne fasen 😅 Anonymkode: e700a...7a3 Jeg hadde møtt han om jeg var deg, for så å tatt det der i fra hva som skjer videre etter treffet. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Utlending? Vil han bare ha oppholdstillatelse? Anonymkode: a473f...b66
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utlending? Vil han bare ha oppholdstillatelse? Anonymkode: a473f...b66 Hun bør uansett få det unnagjort. Møte han og testet om de matcher seksuelt. Anonymkode: 5ac27...78c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Åh Gud blir det ikke bedre av å treffes heller? Nei huff 😅 Vi er ihvertfall drit lei av chat, men mulig det blir skuffende å treffes og da. Anonymkode: e700a...7a3 Eneste ekstra du får er det fysiske egentlig. Det kan gå tre veier: 1) han er såååååå forelsket at han vil gjøre absolutt alt i sin makt for å ha deg siden du allerede er hans. I en av tilfellene her tok den ene mannen til og med av kondomet for å gjøre meg gravid for å beholde meg…. Han kjente meg jo så godt allerede… 2) dere er forelsket en liten periode og så finner du ut at dette er kjedelig… etter 2-3 dager og du forsøker å finne måter å returnere han på- kjappest mulig for deretter å «ghoste» han. 3) dere finner ut at kjemien ikke er der og blir venner. Anonymkode: 33678...68e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Det startet året før corona, så skulle vi møtes men så kom corona. Og nå som vi endelig kan reise igjen så kjenner jeg at jeg er nesten lei av fyren 😂 Jeg har ekte følelser for han, virkelig, og vi både er oss selv 100% og føler oss så trygge på hverandre. Men den følelsen når spenningen på en måte har forsvunnet, og vi skal møtes for første gang i denne fasen 😅 Anonymkode: e700a...7a3 Vi har kunnet reise i lang tid egentlig 🤔 Anonymkode: dc7ef...a46 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Hvorfor må du finne deg en fyr som er milevis unna? Og hvorfor holder dere på som to sosialt utfordrede og upopulære tenåringer som har funnet hverandre i et dataspill? Er nok av folk å treffe der man bor. Med mindre du bor i distriksnorge, men da er det såpass med andre ting som er galt at det forklarer saken. Anonymkode: 419f9...718 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 Hehe, bare treff han..bli ferdig med det. Men ja, avstandsforhold bør ikke være på avstand for lenge. Anonymkode: 20b17...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor må du finne deg en fyr som er milevis unna? Og hvorfor holder dere på som to sosialt utfordrede og upopulære tenåringer som har funnet hverandre i et dataspill? Er nok av folk å treffe der man bor. Med mindre du bor i distriksnorge, men da er det såpass med andre ting som er galt at det forklarer saken. Anonymkode: 419f9...718 Anonymkode: c2f91...53d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har snakka med en fyr jeg møtte på en dating app på telefonen i flere år nå. Daglige samtaler, med «god morgen», «elsker deg» og oppdateringer gjennom hele dagen. Sendt hverandre gaver og brev i posten til alle anledninger. Noen ganger ringes vi på video call. Problemet er at vi har blitt så godt kjent på denne måten at vi har gått lei hverandre! Vi har snakket om alt fra store til små ting, og delt alt nå i disse årene. Planen var å møtes nå i sommer, han bor i et annet land som dere sikkert har skjønt. Men nå vet jeg ikke om jeg orker. Må jo nesten le litt. Men føler jeg er så dypt investert i denne relasjonen at nå må man bare kjøre løpet ut🤔 Det føles mer som vi har vært gift i 10 år og at det er på tide å skilles. Tror vi er over i den andre fasen av et ekteskap hvor forelskelsen har gått over til noe mer nøytralt/dypt/irriterende. Er det et bra eller dårlig tegn?? Anonymkode: e700a...7a3 Har selv hatt et par slike relasjoner. Og kan si at det å treffe hverandre ikke er like spennende som man tror. Faktisk kan det drepe relasjonen, for da har dere "avkledd" hverandre og har lite mystikk rundt relasjonen deres. Det beste er faktisk å innse at det beste er å ikke møtes, og slå dere til ro med den relasjonen dere har. Å gå lei er dog helt normalt. Man går innimellom lei uansett hvem man har kontakt med og uansett relasjon. Alt annet hadde vært unormalt. Det handler om å ta små og store pauser fra hverandre, gi hverandre litt rom, slik at dere kan ta opp relasjonen ved et senere tidspunkt. Da fungerer et slikt vennskap i lengden, og du føler glede over det hele veien. Når man har internettrelasjon så må man være ærlig med hverandre. Si at du tar en pause fra internett og chatting, og at du ser fram til å snakke mer ved en senere anledning. Tåler han ikke det så viser det at relasjonen ikke er så sterk som du trodde. Og da er det kanskje likegreit å avslutte den? Å sette hverandre på vent, særlig når man har "biroller" i livene til hverandre, er da helt normalt, menneskelig og akseptabelt fra alle parter. Anonymkode: 538a3...7af 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #16 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har selv hatt et par slike relasjoner. Og kan si at det å treffe hverandre ikke er like spennende som man tror. Faktisk kan det drepe relasjonen, for da har dere "avkledd" hverandre og har lite mystikk rundt relasjonen deres. Det beste er faktisk å innse at det beste er å ikke møtes, og slå dere til ro med den relasjonen dere har. Å gå lei er dog helt normalt. Man går innimellom lei uansett hvem man har kontakt med og uansett relasjon. Alt annet hadde vært unormalt. Det handler om å ta små og store pauser fra hverandre, gi hverandre litt rom, slik at dere kan ta opp relasjonen ved et senere tidspunkt. Da fungerer et slikt vennskap i lengden, og du føler glede over det hele veien. Når man har internettrelasjon så må man være ærlig med hverandre. Si at du tar en pause fra internett og chatting, og at du ser fram til å snakke mer ved en senere anledning. Tåler han ikke det så viser det at relasjonen ikke er så sterk som du trodde. Og da er det kanskje likegreit å avslutte den? Å sette hverandre på vent, særlig når man har "biroller" i livene til hverandre, er da helt normalt, menneskelig og akseptabelt fra alle parter. Anonymkode: 538a3...7af Eller misforstod jeg? Altså at dette liksom skal være en form for begynnelse på samliv/kjærlighet, og ikke et langvarig vennskap? Isåfall blir det litt annerledes. Da bør du selvfølgelig møte vedkommende. Og du bør ikke vie ditt liv i det uendelige til denne mannen, hvis du ikke ønsker det, ikke får utbytte av det og har gått lei. Da finnes det andre fisker i havet som er enklere og mer sannsynlig å få til. Jeg skrev på vegne av vennskap i mitt første innlegg. Anonymkode: 538a3...7af 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå