AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Vet om noen som gjorde dette. Vet ikke helt hva jeg skal tenke.. Håper i alle fall det går bra for ungen, men personlig synes jeg dette virker veldig risikabelt. Anonymkode: be8dd...78f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Jeg var gift da jeg møtte mannen min. Hadde et dårlig ekteskap (uten vold) Var i prinsippet alene om barnet vårt, da far/eks var syk og spilte veldig mye dataspill. Jeg ble gikk rett fra det ene til det andre. Bodde alene med datter i ca 7 av 9 mnd før vi flyttet sammen. (2 av de hjemme hos eksen) Da var jeg halvveis i svangerskapet med nytt barn. Barnet blir snart 2 år og jeg har det SÅ bra jeg aldri har hatt det før. Vil påstå å få barn i nyforelsket perioden er mye bedre enn å ha vært sammen i 5 år. ( av erfaring) Om andre vil dømme meg basert på hvordan de tror eller føler det ser ut så må de bare gjøre det. Familie og venner vet hvordan vi har det og ser virkelig at vi to passer sammen. Anonymkode: 925b7...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå