AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Del Skrevet 8. mai 2022 Hvilken vaskemiddel kan man bruke hvis man skal vaske kjøkkenskapene utvendig? Det er gammelt kjøkken i tre i hvit farge... tror den er malt Anonymkode: 49e0c...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken vaskemiddel kan man bruke hvis man skal vaske kjøkkenskapene utvendig? Det er gammelt kjøkken i tre i hvit farge... tror den er malt Anonymkode: 49e0c...0f7 Jeg har kjøkken av tre selv som er malt og jeg vasket med salmiakk. Hadde ikke så strek blanding da. Anonymkode: d5028...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Del Skrevet 8. mai 2022 Mitt kjøkken ser sånn ut Ts Anonymkode: 49e0c...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Del Skrevet 8. mai 2022 I det daglige ville jeg bare brukt zalovann og klut. Er det veldig skittent og fettete hadde jeg brukt salmiakk ved en sjelden anledning. Men det er verken bra for deg eller interiøret som ukentlig rengjøring. Mikrofiber er super på å ta skitten godt. Vi har mest fokus på såpe og ikke like mye på hva vi faktisk vasker med. De neonfargede i flerpack på europris er veldig gode. Disse i kombinasjon med zalovann fungerer utmerket. Vri opp kluten godt mellom hver skylling. Anonymkode: 6f6b1...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Del Skrevet 9. mai 2022 Varmt vann og vaskemiddel. Det blir rent uten å gnikke noe særlig og alt fett blir borte. Anonymkode: c1d38...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Del Skrevet 9. mai 2022 Vann og Zalo. Kjøkken blir ofte fettete, derfor bør man bruke et fettløsende vaskemiddel. Salmiakk er også fettløsende, men det vil også skade malingen over tid. Anonymkode: 2daa6...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Varmt vann og vaskemiddel. Det blir rent uten å gnikke noe særlig og alt fett blir borte. Anonymkode: c1d38...e74 Feil. Vaskemiddel fungerer best i kuldslått vann. Blir ikke renere om man har varmere vann. Anonymkode: e0289...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg bruker zalovann og microfiberklut. Fungerer fint. Anonymkode: 5c77b...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Feil. Vaskemiddel fungerer best i kuldslått vann. Blir ikke renere om man har varmere vann. Anonymkode: e0289...0f3 Ok. Jeg vasker med varmt vann. Og det blir ikke feil, kjøkkenet blir rent, som nytt. Anonymkode: c1d38...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Feil. Vaskemiddel fungerer best i kuldslått vann. Blir ikke renere om man har varmere vann. Anonymkode: e0289...0f3 Fett løses opp av varme, så varmt vann fungerer best på fett, jo. Har du prøvd å skylle ut av stekepannen med kaldt vann noen gang? Da stivner jo bare fettet. Det er normalt å bruke varmt vann til rengjøring, i hvert fall på kjøkkenet. Anonymkode: a2eda...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mai 2022 #11 Del Skrevet 9. mai 2022 Zalovann eller Ajax med sitronduft, bruker jeg. Har lignende kjøkkenskp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå