AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Hadde du noen symptomer før du fikk positiv graviditetstest? ☺️ Utenom uteblitt mensen. Anonymkode: 4e7b6...e6a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Jeg hadde premenstruellsymptomer *10 i forhold til hvordan jeg pleide å ha det. Ømme bryster og brystvorter, "eggstokksmerter" og ei svært kort lunte 🙈 Anonymkode: 15b91...216
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Mensmurringer, og var særdeles følsom. Gråt av alt. Anonymkode: afb94...aa1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Det er dessverre umulig å få særlig symptomer før positiv test. Det som gir symptomer er det samme hormonet hcg som gir positiv graviditetstest. Så før den klarer å bli positiv, er det umulig å kjenne noe i kroppen fordi det er ikke nok. Når man prøver kjenner man etter hele tiden, og feks kan noen si «jamen jeg har ALDRI ømme bryster utenom den ganger jeg ble gravid» men fakta er at det nok bare er tilfeldig. Kvinnekroppen opplever tilfeldige ting hele tiden, men man tenker ikke over det når man ellers ikke tenker på en graviditet. Anonymkode: 56caf...56a 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Hadde en bitteliten festeblødning rundt 5 dpo og fikk helt ekstremt ømme brystet på omtrent samme tid - de var så ømme at det var vondt å gå vanlig! Anonymkode: 92e14...8a1
Livetshemmelighet Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Ømme bryster. De var ømme fra eggløsning og er det fortsatt i uke 12. ellers var det ikke så mye annet enn at kattene var rare den uka jeg testet. De lå oppå meg heletiden noe de ikke gjør ellers. testet ikke før 4+6 da mens var ustabil men fikk da 3+ med engang.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Vonde bryster. Fra rundt 6 DPO. Har ikke vonde bryster ellers, så hadde mine mistanker om at det hadde klaffet den mnd Anonymkode: 4aed5...804
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Nei. Som nevnt over var det jo for tidlig. Testet positivt én dag etter forventet mens. Litt ømme bryster men ikke mer enn det som er vanlig før forventet mens. Anonymkode: 29295...571
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 Jeg trodde ikke jeg var gravid fordi jeg husket ikke at vi hadde hatt sex den måneden, men så tenkte jeg at pms.n (vondt i magen/ ømme bryster) som jeg alltid har hadde vært veldig lenge, så da testet jeg i uke 7-8 og fikk positivt. Så, vondt i magen og ømme bryster. Jeg var noe mer svimmel enn vanlig også når jeg tenkte etter samtidig som jeg hadde en festeblødning ( som var så liten at jeg ikke reagerte noe særlig). Anonymkode: 820d9...2f4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 Vet ikke om noen ordlegger seg feil her jeg, men de fleste tester seg jo pga symptomer å ikke kun pga utelatt mens. Hadde symptomer i 5 dager før jeg fikk positiv test, god stund før forventet mens og uten å skulle lage baby - jeg er gravid! Flott overraskelse, men å si at man ikke får symptomer før test er bare tull Anonymkode: f99c7...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 Brystkreft vokste såpass at jeg måtte gå til innkjøp av nye bh'er😂 Anonymkode: 546bf...80a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vet ikke om noen ordlegger seg feil her jeg, men de fleste tester seg jo pga symptomer å ikke kun pga utelatt mens. Hadde symptomer i 5 dager før jeg fikk positiv test, god stund før forventet mens og uten å skulle lage baby - jeg er gravid! Flott overraskelse, men å si at man ikke får symptomer før test er bare tull Anonymkode: f99c7...8aa Litt enig! Vi prøvde 8 sykluser før spiren satt, den syklusen jeg ble gravid opplevdes helt annerledes allerede fra 4-5 dpo. Jeg tidligtestet på prinsipp ikke under hele prøveperioden, men akkurat den syklusen gjorde jeg det fordi noe sa meg at her er det noe på gang. Anonymkode: 8089e...1a3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 Aner ikke DPO eller IKM da jeg brukte hormonell prevensjon. Hadde hatt spiral i to år helt uten bivirkninger før plutselig brystene vokste to cupstørrelser nærmest over natta, og ble så ømme at det var vondt å dusje. Fikk negative tester to dager på rad. Klarte ikke slå meg til ro med det pga puppene som aldri ble bedre, og noen dager senere ble testen positiv. Anonymkode: bc99a...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå