AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg har min siste dag i praksis på fredag og ønsker å gi de en liten gave. Tenker for eksempel en blomst og en pose med sjokolade for eksempel? Eller hva er «vanlig»? Vet ikke om det er vanlig å gi gave i det hele tatt, men jeg har hatt en så fin praksisperiode at jeg ønsker å gi de en liten oppmerksomhet. Jeg begynner i fast jobb der i september, er det kanskje rart å gi «avslutningsgave» når jeg kommer tilbake? Eller hva tenker dere? Tar gjerne imot tips om hva som kan være passende gave i en slik anledning 😊 Anonymkode: c150c...991
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 En pose twist i en fin skål😊 Anonymkode: 4e30f...f52
proghodet Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Jeg vet ikke hva som er en passende gave, men synes det hørtes ut som en fin gest. Man kan jo både takke for en fin praksistid samtidig som man sier at man gleder seg til å bli en del av plassen / gruppa på "ordentlig"
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Du vil ikke bare gi gave til veileder da? Jeg fikk en liten blomst (uten potte og uten kort) av min student. Ble glad, men lot den stå igjen på jobb. Hadde satt enda mer pris på er lite kort med en liten "takk for meg, sees snart igjen" hilsen. Hvis til hele avdelingen: kort og Twist/heimelaga avslutningskake Anonymkode: 0fbeb...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå