AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Hei jeg er en som er rett og slett feit og lyklig. Hele Tia streba jeg etter og være sunn. Men nå er jeg blitt feit og liker det. Veier riktignok nesten 110kg, men liker det. Starta når jeg for 1 år sia veide 80. Så ville jeg legge på meg litt ble ikke litt for å si det sånn. Har essa sikling ut og mista kontrollen. Etter jeg la på meg 5kg var jeg fornøyd, men fortsatte og øke innholdet. Jeg liker og være feit på et vis😅 syns det er befriende. Anonymkode: f6d6b...161
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei jeg er en som er rett og slett feit og lyklig. Hele Tia streba jeg etter og være sunn. Men nå er jeg blitt feit og liker det. Veier riktignok nesten 110kg, men liker det. Starta når jeg for 1 år sia veide 80. Så ville jeg legge på meg litt ble ikke litt for å si det sånn. Har essa sikling ut og mista kontrollen. Etter jeg la på meg 5kg var jeg fornøyd, men fortsatte og øke innholdet. Jeg liker og være feit på et vis😅 syns det er befriende. Anonymkode: f6d6b...161 Du velger jo det livet du ønsker å leve. På Instagram er det mange som trives som overvektige. Feks @fetmenfattet og hennes følgere kan kanskje være interessant for deg. Anonymkode: cf864...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå