Gå til innhold

Etter å ha avtalt «bff» viser det seg at han er dårlig i senga, hvordan avslutte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hjerte til å være ærlig å si at vi har null kjemi i sengen. For han ble veldig ivirig på noe mer, men jeg vil helst avslutte. Dumme meg hadde avtalt på forhånd at vi kunne ha en slik relasjon nå, da det passet oss begge godt. Men jeg kan ikke fortsette. 

Anonymkode: 16a47...1ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du bff? Best friende forever? 
Er det fuckfriends du mener? Eller er jeg helt på jordet selv her? 🤔

Anonymkode: 671aa...7ee

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du bff? Best friende forever? 
Er det fuckfriends du mener? Eller er jeg helt på jordet selv her? 🤔

Anonymkode: 671aa...7ee

Hehe, der ble det med en b gitt. Mente ff ja😅

FuckFriends

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Du får bare si det som det er. Beklager, ingen kjemi for meg så vi avslutter dette nå.

Anonymkode: 76c0f...8f7

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Huffda. Hvor mange ganger har dere ligget sammen?  Det kan jo ta litt tid å samkjøre seg, men tendensene merker du vel fort.

Anonymkode: 1214e...299

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huffda. Hvor mange ganger har dere ligget sammen?  Det kan jo ta litt tid å samkjøre seg, MEN tendensene merker du vel fort.

Ja, redigerte litt der jeg. For det er et Stort MEN. 
Det er null kjemi. Jeg liker ikke lukta av han, ikke måten han tok på meg, ikke noe i sexen som er til nytelse for meg. Men vi er blitt godt kjent og ja, jeg sa jeg gledelig gikk inn i dette. Angrer så fælt! Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huffda. Hvor mange ganger har dere ligget sammen?  Det kan jo ta litt tid å samkjøre seg, MEN tendensene merker du vel fort.

Ja, redigerte litt der jeg. For det er et Stort MEN. 
Det er null kjemi. Jeg liker ikke lukta av han, ikke måten han tok på meg, ikke noe i sexen som er til nytelse for meg. Men vi er blitt godt kjent og ja, jeg sa jeg gledelig gikk inn i dette. Angrer så fælt! Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du får bare si det som det er. Beklager, ingen kjemi for meg så vi avslutter dette nå.

Anonymkode: 76c0f...8f7

Den er fin, men litt kort som unnskyldning etter inngangen vi hadde. Mulig jeg sliter mer med samvittighet enn gjennomsnittet, vil ikke såre han. Ts

AnonymBruker
Skrevet

"hei! Du, jeg har kjent noe i det siste. Og det er at vi har ikke den kjemien som jeg trodde vi hadde. Vi har kjemi, på vennskapelig måte. For jeg liker deg som person og du er flott å se på! Men så stoppet det visst der for meg. Og jeg synes det er dumt. Men sånn er det vel bare av og til 😕.. Jeg har tenkt litt på det og jeg føler det er rett å avslutte dette nå. Vi kan være venner og være sammen, men ikke seksuelt lengre. Jeg beklager, dette ble dumt og litt vanskelig. "

Anonymkode: 25e1d...66a

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Den er fin, men litt kort som unnskyldning etter inngangen vi hadde. Mulig jeg sliter mer med samvittighet enn gjennomsnittet, vil ikke såre han. Ts

Jeg har tenkt litt og jeg har egentlig ikke så lyst å date noen nå..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok bare sagt at jeg hadde begynt og date noen og at vi da måtte avslutte. 

Anonymkode: e3be8...46f

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Du, jeg synes du er veldig hyggelig, men jeg merket at dette ikke er det jeg så etter." 

Ferdig. God øvelse på grensesetting. 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Du Er ikke forelsket og føler ikke på kjemi. Du er ikke tiltrukket og da skal du ikke ha sex med noen du ikke liker. Du er vel ikke prostituert heller!!! Ta ansvar da og kutt ut tull. 

Håper dette tåpelige og ødeleggende ff opplegget tar slutt !!

Anonymkode: 2b259...de1

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er så lei av disse "avtalene. Vi er bare ff, så da kan vi ikke.. vi er ditt og vi er datt.. Og nå bff... uansett hvilke bokstav avtaler du / dere har... Si jeg ønsker ikke dette mer. Ferdig. Du trenger ikke forklare noe om kjemi, manglende kjemi. Eller ditten og datten.

Eller ifølge ff "regelverket" så skal en jo ikke forelske seg, så det kan du si, så bryter han med deg. 😅 Avtalebrudd. 

Guuu.. 🙄🙄🙄

Anonymkode: ed296...92b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Vær snill og kutt ut dette kjemisnakket. Det finnes ikke en mann i verden sol skjønner hva dere snakker om. Fordi det gjør dere ikke selv heller. Kjemi brukes bare som begrep når dere ikke helt forstår selv hva dere føler eller dere ikke egentlig vil innrømme hva som er problemet fordi det blir i for grovt og ærlig. 

Det du mener her er at fyren ikke bergtar deg seksuelt og gjør ALT riktig i senga så du bare kan ligge der å bli feid over med heidundrende sex. Dette skjer kun når du er VELDIG kåt på noen. Den her fyren var du ikke like initielt seksuelt tent på. Så ds blir det problemer når ikke alt går på skinner. Så blir jo også spørsmålet hva var ditt bidrag til at sexen skulle være god? 

Anonymkode: c9918...107

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg bare hadde sagt at det føltes feil ut for meg, så jeg ønsker å avslutte det. Så kan han legge hva han vil i det. 

Anonymkode: d5cf3...4f1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oisann. Kanskje ikke noe man bør love før man faktisk har hatt sex, da det jo er sexen som er det viktige i den type relasjon og det er jo ikke alltid det ryker av den. 

Jeg hater også å avvise, jeg kan jo ikke date omtrent av den grunn. Så jeg forstår deg. Men her tror jeg faktisk til og med jeg hadde klart å være såpass ærlig som å si at det ikke var helt klaff i senga, eller kjemi om du vil.

Kanskje dere snakket for mye om det eller snakket dere inn i noe som virket som en praktisk løsning, men sex handler jo om mer enn hva som er praktisk, du hadde glemt at din greie egentlig er rå lidenskap. Kanskje du trodde og håpte du bare ff-typen, men må faktisk være forelsket for å ha sex? 

Nå legger jeg mange ord i munnen på deg, men det kan jo være noe av det stemmer for deg, og er en litt mer skånsom måte å si det på enn å si at han lukter vondt. Hvis du sier det, så kommer han uansett bare til å kontre med at han kan dusje. Og sexen blir bedre og blablabla. Du må bare si at dette fikk du ikke til likevel, du hadde lyst men det fungerte ikke som du hadde innbilt deg.

Anonymkode: 1efb0...351

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen forpliktelse heldigvis. Avslutt på mld. Du som kvinne merker at kjemien ikke er der. Selv om han er ivrig, hjelper det ikke deg. Det går seg nok ikke til heller, ikke prøv mer. 

Anonymkode: 10de5...f4c

• Liker 2
Skrevet

Her syns jeg det stemmer å si at du merket at kjemien ikke helt passet, og at det derfor ikke er noe for deg å fortsette med. Og det er rett og slett fordi du ikke likte kroppslukten hans. Det er det ikke noe å gjøre noe med.

Alt det fysiske og hvordan man skal ha sex sammen, er noe som kan forbedres etter hvert som man blir bedre kjent. Men når man ikke liker hverandres kroppslukt, er det dødfødt. 

https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/la-nesen-din-finne-riktig-partner-2476004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det som god læring for å sette grenser for seg selv. Man må faktisk tåle å såre andre mennesker. Man kommer seg ikke gjennom livet uten. Det er helt normalt og kommer til å gå helt fint. 

Anonymkode: a8a7c...b91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...