Gå til innhold

Er det vanlig å være fortsatt forelsket i fiktive karakterer selv når man er voksen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært i mange helt siden jeg var liten og er allerede 26 år gammel nå, jeg er spesielt fordi jeg ikke engang er interessert i mennesker som meg selv og mine fleste fiktive forelskelse er ikke mennesker som antropomorfe/furry dyr som i hvert fall ikke eksisterer som er i hvert fall en unnskyldning for min fiktiv forelskelse. Det som er ille med fiktiv forelskelse for meg er alder mellom vi ekte personer og fiktive karakterer, vi ekte personer eldes og fiktive karakterer eldes ikke og jeg er fortsatt forelsket i mine best fiktive karakterer jeg har vokst opp med selv om jeg er allerede eldre enn noen av dem som spesielt får meg til å tenke på alder.

Endret av FurryKvinne
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette forsto jeg lite av.

Anonymkode: dfcac...5b2

• Liker 7
Gjest Ghostface
Skrevet

Vet ikke. Har aldri vært forelsket i fiktive karakterer.

AnonymBruker
Skrevet

Øh......huh????

Anonymkode: 089bd...00b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: ee444...a6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært forelsket i en fiktiv karakter, så har ingen preferanser. Men ut i fra innlegget ditt virker det som det er litt 'kaos' for deg? Kanskje det er bra å prate med noen kyndige?

Anonymkode: 1f007...74b

• Liker 7
Skrevet

Fiktiv karakter, som feks en anmine-karakter? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir enda stadig betatt av fiktive karakterer i serier og filmer i en alder av 34 år, men jeg forstår jo at det ikke er ekte og jeg forelsker meg i ekte mennesker. 

Anonymkode: 5c738...4f3

• Liker 1
Gjest ChaseDurer
Skrevet

Hvilke fiktive karakterer er du forelsket i?

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ikke være skrevet av en edruelig frisk voksen

Anonymkode: a21f0...c96

• Liker 8
Skrevet
ChaseDurer skrev (Akkurat nå):

Hvilke fiktive karakterer er du forelsket i?

Det er flaut for meg å si noen eksempler, men kan si at mine fleste er ikke mennesker og mine beste er antropomorfe dyr.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei

Anonymkode: ee444...a6d

Selvfølgelig er det vanlig, men er det vanlig å være det fortsatt når man er voksen nå? Jeg er 26 nå allerede.

Skrevet
Hannah80 skrev (9 minutter siden):

Fiktiv karakter, som feks en anmine-karakter? 

En anime karakter er en eksempel ja.

Skrevet
FurryKvinne skrev (1 minutt siden):

En anime karakter er en eksempel ja.

Ok:) Nei, det har jeg aldri vært. Verken som voksen eller da jeg var barn. Men har vært "forelsket" i flere ulike tv-karakterer, som er spilt av skuespillere:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FurryKvinne skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig er det vanlig, men er det vanlig å være det fortsatt når man er voksen nå? Jeg er 26 nå allerede.

Mye mulig det er vanlig - har selv aldri vært borti noen som har en forelskelse for en fiktiv karakter. Det sagt, så forekommer det nok, og er ikke 'en rar greie'. Vedvarer dette ut i voksen alder, ville jeg nok tatt noen samtaletimer. Greit å få et perspektiv på følelser fra andres uhildede ståsted.

Anonymkode: 1f007...74b

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Ok:) Nei, det har jeg aldri vært. Verken som voksen eller da jeg var barn. Men har vært "forelsket" i flere ulike tv-karakterer, som er spilt av skuespillere:)

Men de er minst mennesker selv som finnes i virkelighet og du kunne ha funnet noen ekte mennesker som minner om de fiktive menneskene du var forelsket i.

Skrevet
FurryKvinne skrev (Akkurat nå):

Men de er minst mennesker selv som finnes i virkelighet og du kunne ha funnet noen ekte mennesker som minner om de fiktive menneskene du var forelsket i.

Joda, skjønner hva du mener:) Men har du rett og slett aldri vært forelsket i en vanlig person, som lever i vår verden? 

Skrevet

Det å være forelsket i fiktive karakterer er rart uansett alder.

Synes en fiktiv karakter er tiltrekkende greit nok, men og faktisk være forelsket er bare rart.

Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Joda, skjønner hva du mener:) Men har du rett og slett aldri vært forelsket i en vanlig person, som lever i vår verden? 

Nei, men jeg prøvde noen ganger før da jeg trodde det var uanormalt.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ikke sikker på om jeg var forelsket men jeg følte i hvert fall et kraftig begjær for Månestråle. En kompis fortalte at han var forelsket i Modesty Blaise. Vi har begge kommet oss over det og funnet oss mer håndfaste kvinner. 

Anonymkode: b1ef6...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...