Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er akkurat det diskusjonen går ut på. Jeg får jo ikke en krone igjen for reisen som jeg har betalt, men han mener jo at jeg skal droppe å reise om passet ikke dukker opp. 

Anonymkode: 6ce9a...7a3

Da hadde jeg droppet fyren, for godt, og reist med ei venninne. 

At en fyr bruker "dukker opp" om en slik situasjon er nok. Mer enn nok. Til at jeg ikke gadd mer. 

Anonymkode: 88e82...8b6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gir jo ingen mening å droppe turen for begge. Da blir det både tapte penger og tapt tur. Så finner han ikke passet hadde jeg dratt siden manglende pass ikke gir rett til bruk av reiseforsikring.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men da får han vel lete litt bedre da. 

Anonymkode: 050f1...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal dere reise? MÅ dere ha pass dit? Nå skal jeg generalisere men menn er dårlige på å lete så kanskje du skal ta en søkeøkt og spesielt lete på steder hvor han allerede søkt på 😂 jeg hadde ikke reist men han hadde fått betalt ALT.

Anonymkode: 37a6a...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det er akkurat det diskusjonen går ut på. Jeg får jo ikke en krone igjen for reisen som jeg har betalt, men han mener jo at jeg skal droppe å reise om passet ikke dukker opp. 

Hvordan har han tenkt at dette skal "dukke opp" da? Hvor grundig har han leita? Og er han ikke bekymret for ID-tyveri? Hvir gammel er han?

Anonymkode: bf5ca...a83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt alene, men han kan dra uten pass? Hvis det er innen Schengen da. Og jeg hadde lett gjennom hele boligen selv også, for å prøve 

Anonymkode: a51e3...677

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde dratt alene, men han kan dra uten pass? Hvis det er innen Schengen da. Og jeg hadde lett gjennom hele boligen selv også, for å prøve 

Anonymkode: a51e3...677

Hjelper ikke uten pass innen schengen om vedkommende ikke innehar id kort.

Anonymkode: 67638...7f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt alene om han rotet bort passet. Forstår ikke tankegangen at han mener begge må bli hjemme. 

Anonymkode: 6c77f...ddc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt. Om han ikke finner passet sitt, se på muligheten til å bytte navnet slik at noen andre kan bruke hans billetter.

Anonymkode: 25510...e3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Passet dukket opp, så nå blir det tur på begge. Jeg hadde valgt å reise uansett, men hyggelig å dra sammen😊

Det lå der det skulle ligge, men noe var lagt over der. #mannfolk

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er slått sammen med tilsvarende emne.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

På fly opplever jeg sjelden å måtte vise ID innenfor Schengen. På hotell opplever jeg det nesten alltid. 

Anonymkode: 67d35...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...