Gå til innhold

Være tissetrengt for partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min store opphisselse er damer som er veldig tissetrengt, har ikke sagt det til dama ennå men tenkte å gjøre det nå snart. 

Hvordan hadde dere reagert hvis partneren sa at hen tenner på at dere dropper dobesøk og holder dere og at dere åpenbart er veldig tissetrengte?

Anonymkode: 17a62...79e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke reagert. Menn har de rareste ting for seg....

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde sett dumt på partneren min og gått på do for å tisse. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt " nei takk".

Anonymkode: 33d57...125

• Liker 6
Gjest Loublover
Skrevet

Hvis dette var noe som mannen min virkelig tente på (får håpe han ikke leser her og får noen ideer haha) så hadde jeg fint droppet noen dobesøk får å glede han😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok syntes det hadde vært veldig rart, dessverre... Det er bare ubehagelig å være tissetrengt, og det er heller ikke bra for blæra og holde seg for lenge. Mye jeg kunne gjort for å glede samboeren min, men ønsker helst og kunne gå på do når jeg har behov for det. 

Anonymkode: 34198...9d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Jeg har ikke noen 'tissefetish' eller noe sånt, men jeg har lagt merke til at jeg kanskje får sterkere orgasmer under sex/onanering når jeg er tissetrengt. Så jeg ville blitt med partner på å utforske dette. Rimelig ufarlig lek :)

Anonymkode: dc861...92e

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hm. Jeg har ikke noen 'tissefetish' eller noe sånt, men jeg har lagt merke til at jeg kanskje får sterkere orgasmer under sex/onanering når jeg er tissetrengt. Så jeg ville blitt med partner på å utforske dette. Rimelig ufarlig lek :)

Anonymkode: dc861...92e

Det kan være skadelig å holde seg for lenge

Anonymkode: e1db6...243

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kan være skadelig å holde seg for lenge

Anonymkode: e1db6...243

Det er nok ikke snakk om å gjennomføre dette daglig.

Anonymkode: 6ba06...250

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ekstremt ubehagelig å ha sex hvis jeg bare såvidt føler noe i blæra, så hvis jeg er ordentlig tissetrengt er det til og med på grensen til å føles vondt. Jeg ville vært langt mer åpen for å la mannen tisse på meg enn for han å skulle ha sex med meg når jeg er skikkelig tissetrengt, og jeg har ingen tissefetish overhodet, så det sier vel sitt 😂😅 #itsaNOfromme

Anonymkode: de1e6...e3d

• Liker 2
Skrevet

Da hadde det ikke blitt noe sex. Jeg klarer ikke å bli tent eller ha sex hvis jeg må tisse. Og jeg er ikke med på wet sex 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...