Gå til innhold

Hjelp! Baby hyler og gråter av melka. Erfaring med å gå over til Nan HA??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det trenger ikke være at baby reagerer på selve melka. Det kan være refluks, låsninger, luftsmerter, forstoppelse mm.

Anonymkode: 85cb9...bdf

Refluks kommer som oftest av MPA. 

Anonymkode: 3565b...636

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så sint... 

1: Fordi det er på ingen måte gitt at barn med mpa får grønn avføring, så å liste det som eneste symptom er misvisende. Min mpa-baby hadde aldri grønn avføring.

2:Nei, de første er ikke bare for fast føde, min mpa-baby hadde 3 av 4 på fullamming.

3: Og man skal selvfølgelig ta med både IgE-mediert allergi og ikke-IgE-mediert allergi, siden det varierer hvilken type barn har. 

4: Disse symptomene er ikke forbeholdt voksne, ser du ikke engang at små barn er spesifikt nevnt på et av dem til og med?

Vær så snill å ikke kom med så voldsomt bastante uttalelser når du tydeligvis ikke har helt oversikt over at dine barns symptomer ikke er fasiten for alle barn med mpa. 

Anonymkode: 534a0...21a

Jeg skrev ikke ett eneste sted at grønn avføring var det ENESTE symptomet. Dette er bare avsporing? Aner ikke hva du vil frem til. 

Små barn og baby er to vidt ulike ting, forresten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skrev ikke ett eneste sted at grønn avføring var det ENESTE symptomet. Dette er bare avsporing? Aner ikke hva du vil frem til. 

Små barn og baby er to vidt ulike ting, forresten. 

Når du svarer på at baby ikke har symptomer med kun ett symptom, så er ikke det til hjelp for TS. Det var jo derfor jeg la inn resten av listen, det er overhodet ikke en avsporing. At du krangler på listen er derimot en avsporing. 

Baby og små barn kan alle få disse symptomene, så forskjellen er ikke relevant i denne sammenhengen. Og det er definitivt ikke forbeholdt voksne, slik du sa. 

Anonymkode: 534a0...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...