AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 for omtrent to uker siden fikk jeg en slags influensa. feber i fire dager og nedsatt tilstand i ca syv dager. Vil si jeg ikke har kommet meg helt enda. Har stiv nakke og en slags spenningshodepine nesten hele tiden. Hvor lang tid er det vanlig at slikt varer? Anonymkode: 175c8...ab3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Jeg har også vært mye svimmel den siste tiden, har ikke gått ned i vekt. Anonymkode: 175c8...ab3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Tja, kan den stive nakken komme av annerledes eller mindre variert bruk av musklene dine når du var syk? Hodepine er jo veldig vanlig når musklene i nakken krangler. Kan noen massere deg? Kan du gå eller jogge deg en tur, gjøre litt tøying og bevegelighet med skuldre/rygg? Jeg pleier å oppsøke naprapat når mine muskler krangler, men ofte går det over med økt fysisk aktivitet og bevegelighet. Hvis du er veldig bekymret, er fastlegen riktig adressat. Anonymkode: e4360...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå