Akryl Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Var gift med en mann. Da vi ble skilt flyttet han. Han har i tillegg to brødre til. Brødrene så lite til sine foreldre utenom høytidene. Men jeg holdt kontakt etter skilsmisse og var innom deres leilighet ofte. Svigermor døde. Jeg passer fortsatt på om alt er bra med svigerfar. Svigermor sa før hun død at de burde hatt en datter som meg. Svigerfar har skrevet testamentet at jeg skal arve 3 mill. Tre sønner skal få 2 mill. hver. Samtidig antyder eksmann, brødrene og deres ektefeller om at jeg har "lyktes" som om at jeg har godt forhold med svigers på grunn av penger. Jeg ble trist og sa jeg skal ikke ha pengene, men så tenkte jeg hvorfor ikke? Hvorfor skal jeg være du snill? Jeg har hjulpet svigers mye. Spesielt blant annet når jeg var trøtt etter jobb, og sørget for at de ikke følte seg alene. Sørger for at svigerfar er hos oss denne 17.mai da hans barn er opptatt. Kan jeg ta i mot arv med god samvittighet? Pengene vil være gullverdt for meg 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Ta i mot, og tenk at du har hatt evnen til å glede din exsvigerforeldre mere enn kanskje deres egne barn. Anonymkode: be0ca...96b 17 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Ta i mot med god samvittighet ❤️ Anonymkode: e6935...e69 2
Akryl Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2022 Jeg har også tenkt at det kan være ekstra provoserende at jeg arver mer. Kanskje det blir mer spiselig hvis jeg arver 2 mill. eller litt under.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 Ja du skal ta imot, fordi det er hans siste vilje. Til dem kan du si at du har ikke bedt om noe penger eller hørt noe om arv , og at det var vel slik han ville det skulle være Anonymkode: 317d4...049 1 1
Ginny Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Akryl skrev (2 minutter siden): Jeg har også tenkt at det kan være ekstra provoserende at jeg arver mer. Kanskje det blir mer spiselig hvis jeg arver 2 mill. eller litt under. Klart det er ekstra provoserende, men drit i det. Voksne mennesker tar egne valg, ekssvigerfar velger å gi deg penger, og sønnene hans velger å ikke besøke ham. Du valgte å besøke ham. Når han velger å gi deg penger, så er det hans valg. At sønnene og familiene blir furtne har de lagt opp til selv. 1
Lorieen Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 Ta i mot med god samvittighet - det er hans penger og hans vilje, og det bør respekteres. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Ta imot. Det er hans måte å vise hvor mye han har satt pris på din omsorg og omtanke. Du får mer fordi du ikke har noen forpliktelser, men gjør det likevel. Hvis ungene hans er nebbete, så kan du si at hvis de hadde tatt seg av foreldrene selv, så hadde ikke du trengt å stille opp. Han takker deg med å gi omtanke tilbake, og "straffer" ungene sine litt fordi de har forsømt seg. Det er hans penger, han bestemmer. Anonymkode: 28632...31e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 Har du barn sammen med eksen ? Syns du skal ta imit uansett altså, du har nok betydd mye for dem. Du virker veldig omsorgsfull 💕 Anonymkode: a0ef1...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå