AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Hva trenger en å ha med av klær når en skal være borte i en uke innlands? Reiser i morgen så det haster litt...trenger gode forslag. Anonymkode: 3257e...bec
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Klesforbruk hva du pleier bruke i løpet av én uke. Det er jo individuelt. Så kommer det jo an på hvor i landet - temperatur ift hvor du reiser fra. Dette kan jo ikke være mye 'hokus pokus" 🤔 Anonymkode: 1b3e5...679 3
visp Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Det viktigste er sko til det forskjellige (tursko). Ellers bør du ha noen varme klær og også litt sommerklær. En underbukse pr. dag pluss pluss om du ikke har tilgang til vaskemaskin, et sokkepar pr. dag pluss. T-skjorter. Pynteklær om du skal på noe som krever det (husk sko til dette også). Etc. etc. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Hva skal du gjøre på turen? Er det «sydenferie» så trenger du ett par bikinier, noen strandklær du kan bruke i flere dager, og ett utvalg av penklær til middag/ kveld. Kjør gjenbruk på dagtid for da skal du bare svette i badevann og solkrem. Sko til stranden og sko til kveldsbruk. Og praktiske klær til reisen.. jeans 😙 Anonymkode: 52fc1...06e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 My bad!! Innenlands, ja. Vindtett jakke.. ellers 7 truser og ett par bh. 2 bukser, skjørt/kjole. X antall tipper du tror du trenger. Sko til antrekkene. Og turklær og sko om du skulle finne på å ta en tur. Anonymkode: 52fc1...06e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Jeg vet jo ikke hvordan det er for deg, emn syv ganger undertøy, ettersom jeg bruker doble sokker, 14 par, er frysapinne, innenlands nå er fortsatt kaldt, jeg bruker da ofte hettegenser under genser, på en uke en ekstra av hver. Yttertøy alt etter vær og aktivitet. Bruker gjerne to joggebukser samtiidig ommdet er kjøligere, med andre ord kanskje to på, og to i baggen. Kommer jo an på hvor du skal og værmelding, samt fritidsaktiviteter. Anonymkode: c4342...ab9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 On 5/8/2022 at 9:25 PM, AnonymBruker said: Hva trenger en å ha med av klær når en skal være borte i en uke innlands? Reiser i morgen så det haster litt...trenger gode forslag. Anonymkode: 3257e...bec Er det privat eller jobbreise? Jeg hadde tatt med 3 par jeans i tillegg til den jeg reiser i, 10 truser, 5 bh, trenings bh, treningstights, treningstopp, sokker til trening, løpesko, sneakers, 2 par pumps (jobb) + de jeg reiser i (jobb), blazer (jobb) 1 blazer (jobb, reiser også i 1 hvis det er jobb) jakke, 7 skjorter/bluser, 3 tskjorter (flere hvis det ikke er jobb) 1 hettegenser, 2 par ankelsokker Anonymkode: 48c11...50e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Det er så mange rare spørsmål her. Det er bare du som vet hva du skal gjøre i løpet av denne uken, hva du pleier å ha på deg, hvordan du skal reise etc. Hvordan i alle dager kan det være at dette slår deg som et spørsmål å sende videre til ukjente med null informasjon? Anonymkode: 2e19a...a89 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 Du må ta med deg det du ønsker å ha på deg i løpet av uken. Anonymkode: ab5b0...79b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 Ikke spør meg som tar med 4 bukser for ei helg! Anonymkode: 86a10...22b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #11 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 21.25): Hva trenger en å ha med av klær når en skal være borte i en uke innlands? Reiser i morgen så det haster litt...trenger gode forslag. Anonymkode: 3257e...bec snekkerbukse. Anonymkode: 16295...742
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 21.25): Hva trenger en å ha med av klær når en skal være borte i en uke innlands? Reiser i morgen så det haster litt...trenger gode forslag. Anonymkode: 3257e...bec Umulig å svare på. Er det jobbreise eller ferie? Skal du være på ett sted hele uka, eller overnatte flere steder? Har du tilgang til vaskemaskin? Har du planer om å trene/svømme/gå tur? Er det mulig å eventuelt handle det du trenger underveis hvis du mangler noe? På denne tida av året kan temperaturen variere fra flere minusgrader til +20, så sjekk værmeldingen for stedet/stedene du skal til. Mitt beste tips er uansett å ta med klær som kan kombineres på flere måter, minst ett par gode sko og ei vindtett ytterjakke. Sokker, truser og strømpebukser får du kjøpt på nærmeste matbutikk, så det er ikke nødvendig å pakke mer enn du vet at du trenger (1 truse og 1 par sokker for hver dag). Og strømpebukse i uåpnet pakke. Anonymkode: 661c4...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå