AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Er det andre som opplever ubehag i magen ved for mye aktivitet? Jeg er i uke 17, og har begynt og få litt vondt i korsryggen gradvis med tiden. Det går greit, men det verste er at hvis jeg er for aktiv en dag, får jeg slags vondt i magen også. Det er mer et slags ubehag, som føles ut som om magen strammer seg, og begrenser gangen min, som gjør at jeg føler at jeg må gå kjempesakte. Små steg, ellers klarer jeg ikke gå noe i det hele tatt. Blir mindre ubehagelig når jeg får lagt meg ned og hvilt litt, og som oftest helt borte etter en natts søvn. Noen som har lignende erfaring? Er dette vanlig? Anonymkode: a7a3e...970
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Kan det være kynnere? Kjennes magen stram ut? Ikke farlig ihvertfall, er livmoren som «øver seg» på rier 😊 Anonymkode: 9ae93...715
prettylittlemisfit Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Det høres ut som kynnere, og er helt normalt. Begynte tidlig hos meg denne gangen, hatt hver dag fra uke 23, er uke 32 nå. https://www.babyverden.no/gravid/hva-er-kynnere/
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Takk for svar! Det kan det jo absolutt være, det har ikke vært så merkbart før i svangerskapet, men begynt og dukke opp som en ny følelse her og der. Det føles ubehagelig og stølt ut, nesten som etter en treningsøkt, mer enn det er smerter, men det er ubehagelig nok til at alt stopper litt opp. Skal prøve og kjenne mer etter når det dukker opp - men det høres ut som stemme veldig med tanke på at det endrer seg når jeg legger meg ned! Anonymkode: a7a3e...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå