AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Bare 2 uker gamle og til en pris av 999 har det blitt hull i mine fritidssko. Eller det vil si, det er hull på undersiden fremme på skoen hvor tærne er, så det er ikke synlig hull på oversiden enda. Det har skjedd på begge skoa. Det er liksom to lag, hvor det er noe gummi under som det har gått hull på. Så det er ikke et synlig hull fra oversiden, men tenker det bare er et tidsspørsmål når det blir. Veldig skuffende når det er et velkjent og bra merke. Jeg har bare brukt skoa til vanlig bruk Jeg har spart på kvittering og der står det 14 dagers bytterett mot ubrukt vare, men man må da ha flere rettigheter enn som så? Anonymkode: c34a6...b0f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Bare 2 uker gamle og til en pris av 999 har det blitt hull i mine fritidssko. Eller det vil si, det er hull på undersiden fremme på skoen hvor tærne er, så det er ikke synlig hull på oversiden enda. Det har skjedd på begge skoa. Det er liksom to lag, hvor det er noe gummi under som det har gått hull på. Så det er ikke et synlig hull fra oversiden, men tenker det bare er et tidsspørsmål når det blir. Veldig skuffende når det er et velkjent og bra merke. Jeg har bare brukt skoa til vanlig bruk Jeg har spart på kvittering og der står det 14 dagers bytterett mot ubrukt vare, men man må da ha flere rettigheter enn som så? Anonymkode: c34a6...b0f Du reklamerer, varen har en mangel. Anonymkode: 6df30...720 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Vanlig forbrukerlov dette. Sko skal vare år, ikke uker. Bare å klage. Anonymkode: 0401c...884 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå