Gå til innhold

Menn som spør deg ut på date men aldri gjennomfører det. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med det? Det står at jeg ønsker å dra på en sushidate i bioen min. Matchet med en fyr som spurte meg på snap om jeg ville dra på sushi date med han. Etter at jeg svarte ja, la han meg til på snap og spurte om hva jeg skulle til helgen. Sa bare at jeg skulle jobbe, også ble det ikke noe mer? Han spurte heller ikke konkret om når vi skulle dra eventuelt. Føler at situasjonen er litt rar, og at jeg kanskje mangler litt selv-innsikt. Burde jeg ta kontakten igjen ettersom jeg fremdeles har han på snap eller virker det desperat? Han er jo søt, og jeg ønsker jo så klart å treffe han. Synes det bare er så rart at så mange menn generelt går rundt grøten når det bare kan spørre direkte om klokkeslett og eventuelt lokasjon for daten. Flere som har kommet i kontakt med slike menn? Hva er hensikten likso? 

Anonymkode: 2a880...013

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er greia med det? Det står at jeg ønsker å dra på en sushidate i bioen min. Matchet med en fyr som spurte meg på snap om jeg ville dra på sushi date med han. Etter at jeg svarte ja, la han meg til på snap og spurte om hva jeg skulle til helgen. Sa bare at jeg skulle jobbe, også ble det ikke noe mer? Han spurte heller ikke konkret om når vi skulle dra eventuelt. Føler at situasjonen er litt rar, og at jeg kanskje mangler litt selv-innsikt. Burde jeg ta kontakten igjen ettersom jeg fremdeles har han på snap eller virker det desperat? Han er jo søt, og jeg ønsker jo så klart å treffe han. Synes det bare er så rart at så mange menn generelt går rundt grøten når det bare kan spørre direkte om klokkeslett og eventuelt lokasjon for daten. Flere som har kommet i kontakt med slike menn? Hva er hensikten likso? 

TS her. Litt kaos i teksten ser jeg! Han spurte meg først om vi skulle på sushi date sammen på dating-appen før han videre spurte om hva jeg skulle til helgen via snap. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Litt kaos i teksten ser jeg! Han spurte meg først om vi skulle på sushi date sammen på dating-appen før han videre spurte om hva jeg skulle til helgen via snap. 

Han har spurt om du vil dra på sushi date med ham, som svar på at han vil det du sier at du ønsker at du vil.

Du svarer at du vil med ham, og du kan da si at "det passer godt kl ........ på lørdag.... Hyggelig å møtes der, så kan vi bli bedre kjent."

Tror ikke jeg hadde foreslått tid og sted til en som ønsket noe spesielt. Da hadde jeg tenkt at hun fikk si når og hvor. Jeg har jo sagt at jeg vil.

• Liker 2
Skrevet

Ååå sushi er fantastisk godt. Hadde gjennomført jeg ihvertfall. Ikke nølt ett sekund engang 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva som skjer, jeg matchet også med en sånn fyr på tinder en gang. Men han ba meg med på alt mulig rart en periode, ut for å ta en øl, ut å spise på restaurant, ut på joggetur... og så avlyser han alltid, eller det dør ut i sanden fordi han ikke liksom fullfører invitasjonen etc. Men han gir seg ikke, senest i helgen spurte han, først på fredag, jeg sa at jada, jeg kan gjerne komme ned til byen og ta et par øl med deg. Men nei, var bedre å vente til i morgen, altså lørdag. Jeg var positiv igjen og sa at jeg gjerne ville dra på byen med han. Men utpå lørdagskvelden kom det ikke overraskende melding om at det ble ikke no bytur med han likevel. Jeg er heldigvis forberedt da, og jeg bryr meg ikke veldig heller, men jeg også lurer veldig på hvorfor dette skjer! Det er lett å tenke at han nok ikke er spesielt interessert, men hvorfor driter han ikke bare i det da? 

Anonymkode: d3ef1...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aner ikke hva som skjer, jeg matchet også med en sånn fyr på tinder en gang. Men han ba meg med på alt mulig rart en periode, ut for å ta en øl, ut å spise på restaurant, ut på joggetur... og så avlyser han alltid, eller det dør ut i sanden fordi han ikke liksom fullfører invitasjonen etc. Men han gir seg ikke, senest i helgen spurte han, først på fredag, jeg sa at jada, jeg kan gjerne komme ned til byen og ta et par øl med deg. Men nei, var bedre å vente til i morgen, altså lørdag. Jeg var positiv igjen og sa at jeg gjerne ville dra på byen med han. Men utpå lørdagskvelden kom det ikke overraskende melding om at det ble ikke no bytur med han likevel. Jeg er heldigvis forberedt da, og jeg bryr meg ikke veldig heller, men jeg også lurer veldig på hvorfor dette skjer! Det er lett å tenke at han nok ikke er spesielt interessert, men hvorfor driter han ikke bare i det da? 

Enig fatter og begriper ikke hvorfor noen menn holder på slik. Tar inisjativet om å møtes for så å ikke følge opp med tid og dato. Så går det en stund, så slår dem til igjen å spør om å finne på noe uten videre oppfølgning. Veldig frustrerende

Anonymkode: 6578c...e5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som om han synes det er digg å høre at ei dame vil treffe ham, men at det ikke er så farlig med det faktiske møtet. Tapere tenker jeg.

Anonymkode: a28e9...271

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som om han synes det er digg å høre at ei dame vil treffe ham, men at det ikke er så farlig med det faktiske møtet. Tapere tenker jeg.

Anonymkode: a28e9...271

Nettopp. Tanken på at han faktisk har muligheten, er bekreftelse nok. 

Anonymkode: f9c1b...f84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det handler om det dukket opp et bedre alternativ. Har skjedd med meg som jente også, at jeg har droppet dates og blitt stood up.

Anonymkode: 2bada...0b7

AnonymBruker
Skrevet

Kan også være at du ikke tar nok initiativ? Avtale tidspunkt etc?

AnonymBruker
Skrevet

Kan også være at du ikke tar nok initiativ? Avtale tidspunkt etc?

Den som inviterer skal også arrangere! 

Anonymkode: 398f5...f5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig fatter og begriper ikke hvorfor noen menn holder på slik. Tar inisjativet om å møtes for så å ikke følge opp med tid og dato. Så går det en stund, så slår dem til igjen å spør om å finne på noe uten videre oppfølgning. Veldig frustrerende

Du har fått svaret ditt. Fordi han har gjort en annen avtale som han synes er bedre i mellomtiden. 

Sånn er det, du trenger ikke å mase mer om det. 

Anonymkode: a1ab6...f52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den som inviterer skal også arrangere! 

Ja, da får man bli hjemme da.  Med den holdningen er det ikke rart... Menn kan også være beskjedne.

AnonymBruker
Skrevet

Mangen kvinner går på datingapper for bekreftele ikke for å date og møte folk. Jeg tipper det er menn også som gjør det for bekreftelse.

Anonymkode: f59cb...e9f

AnonymBruker
Skrevet

Mangen kvinner går på datingapper for bekreftele ikke for å date og møte folk. Jeg tipper det er menn også som gjør det for bekreftelse.

Virkelig? 😵

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er rart at de tror det å få en date er bekreftelse på noe som helst. Det betyr ingenting.. Inntil det gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Han ba deg ut på date igjen, fordi han trodde det var det du ville høre. Og det stemte - ergo: dette innlegget ditt.
Egentlig så vil han ikke, da hadde han fulgt opp. Det er bare å gå videre. Veldig vanlig dette.

Anonymkode: 86ee9...6b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det tror jeg ikke. Men enkelte menn har ekstremt mye utvalg, og gjør mange avtaler om gangen. Dette er da typisk de kjekkeste fuckboysene. 

Ut fra hvor desperat TS virker er det nok en av disse. 

Anonymkode: a1ab6...f52

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ba deg ut på date igjen, fordi han trodde det var det du ville høre. Og det stemte - ergo: dette innlegget ditt.
Egentlig så vil han ikke, da hadde han fulgt opp. Det er bare å gå videre. Veldig vanlig dette.

Anonymkode: 86ee9...6b3

Det tror jeg ikke, er ikke normalt å invitere til date man ikke ønsker bare for å være snill, spesielt ikke når man tydeligvis er en dust. 

Anonymkode: 5046c...d61

Skrevet
2 hours ago, exictence said:

Han har spurt om du vil dra på sushi date med ham, som svar på at han vil det du sier at du ønsker at du vil.

🤯

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...