Gå til innhold

Finnes det noen gode nye vaskemaskiner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd flere nyere maskiner i senere tid, og det virker som det er mye problemer. Leser om andre som også har dårlige erfaringer, som at såpen ikke skylles ut eller at klærne ikke blir rene. Sannsynligvis skyldes vel dette nye miljøkrav. Er det mulig å få tak i noe trygt som fungerer nå? 

Anonymkode: 111b8...cb8

Videoannonse
Annonse
Gjest O80O
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har prøvd flere nyere maskiner i senere tid, og det virker som det er mye problemer. Leser om andre som også har dårlige erfaringer, som at såpen ikke skylles ut eller at klærne ikke blir rene. Sannsynligvis skyldes vel dette nye miljøkrav. Er det mulig å få tak i noe trygt som fungerer nå? 

Anonymkode: 111b8...cb8

Har en Miele, eneste jeg legger merke til er at det ligger litt såpe (størrelse med en 10 øring) mellom døren og pakningen, men det er ubetydelig. Var det samme på Bosch series 6 maskinen (2020)

den Miele jeg har nå er 2022 modell. 

produsentene kriger for å fremstå som best i klassen med disse nye energikravene så noe må det gå på bekostning av.

du får ta en ekstra skylling. Eller prøve med mindre vaskemiddel🤗

Skrevet

Snakket med en selger av vaskemaskiner og han sa at det er en helt ny måte å bruke vaskepulver på nå. Derfor er det viktig å lese bruksanvisningen ved kjøp av nye maskiner. Skal mindre mengde nå enn tildligere.

AnonymBruker
Skrevet
Belima skrev (7 timer siden):

Snakket med en selger av vaskemaskiner og han sa at det er en helt ny måte å bruke vaskepulver på nå. Derfor er det viktig å lese bruksanvisningen ved kjøp av nye maskiner. Skal mindre mengde nå enn tildligere.

Jeg har alltid brukt lite vaskemiddel og jeg har en 15 år gammel Miele maskin. Det er ikke bra å bruke mye vaskemiddel, det finnes dosering.

Anonymkode: fc18d...4e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 7.11):

Jeg har alltid brukt lite vaskemiddel og jeg har en 15 år gammel Miele maskin. Det er ikke bra å bruke mye vaskemiddel, det finnes dosering.

Anonymkode: fc18d...4e0

Ja dosering er viktig og enda viktigere på de nye maskinene som bruker lite vann. Blir en ny måte å vaske på i følge selgeren. Selv har jeg en Asko fra 2006, som går som en klokke.
Den har også en slags vugge etter tøyet er sentrifugert som løser opp klærne. Det er nesten umulig å finne det på de nye maskinene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...