AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg er grunnleggende trist. Jeg er diagntoisert med Dystymi, og det forklarer jo. Men jeg er heller ikke ulykkelig. Jeg bare føler at jeg er litt mindre «boblende» enn de fleste. Det skal mer til å glede meg. Jeg trenger at det skjer noe nytt, at jeg får en form for belønning for noe og en del forandring. Jeg tåler ikke å ha fri for da får jeg tid å tenke. Jeg føler meg ofte litt tom, ensom og småtrist. Jeg har lett for å kjede meg, også sammen med andre. Det er en ond sirkel, for på ene siden føler jeg meg ensom fordi jeg ikke har så mange venner, på den andre siden så synes jeg det er anstrengende å måtte bruke mye tid med andre og kjeder meg fort. Er det noe jeg kan gjøre? Hva er grunnen til denne grunnleggende depressive væremåten? Anonymkode: 486ea...0e3
Zimzallabim Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 (endret) Føler med deg 🌚 Endret 14. desember 2022 av Zimzallabim
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Jeg kan ikke hjelpe, men jeg mener bestemt at noen snart må lansere lystgass på inhalator. Anonymkode: 6d682...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå