Gå til innhold

Jomfru og 21år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre en meg som har ventet med sex til 20årsalderen. Jeg er fortsatt jomfru og har egentlig ikke noe hastverk med å ha sex enda. Er det andre som også foretrekker å vente.

Anonymkode: e9046...cc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 10år eldre enn deg og fortsatt jomfru.. Føler det er forsent å gjøre noe med nå, skulle av og til ønske jeg var ei tøyte i ungdommen. 

Anonymkode: 2a2c0...d72

Skrevet

Jeg var 27 når jeg mistet min… Stresset ikke med det, men følte meg kanskje litt utenfor normen til tider

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er 10år eldre enn deg og fortsatt jomfru.. Føler det er forsent å gjøre noe med nå, skulle av og til ønske jeg var ei tøyte i ungdommen. 

Anonymkode: 2a2c0...d72

Aldri for sent å være tøyte

Anonymkode: d6798...aa4

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: 1babc...34d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: 1babc...34d

Selvfølgelig er ts dame. Sier jo hun ikke har hastverk med å ha sex. Mens de aller fleste gutter på 21 år tenker jo på fitte 23 t i døgnet og vil definitivt har hastverk med å få pult. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en jomfru på 33 nå, er litt satt ut over det hele. Jeg får gi han god opplæring da🤔men kjenner at en del av meg er veldig skeptisk 🙈

Anonymkode: e5337...798

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg dater en jomfru på 33 nå, er litt satt ut over det hele. Jeg får gi han god opplæring da🤔men kjenner at en del av meg er veldig skeptisk 🙈

Anonymkode: e5337...798

Det kommer til å bli mange 2-minuttere på deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 29, men til gjengjeld var det en veldig god opplevelse. Misunner ikke den keitete sexen bekjente hadde innledningsvis i tenårene.

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kommer til å bli mange 2-minuttere på deg. 

Det er mest personavhengig, og på ingen måte gitt av den konkrete situasjonen der.

Anonymkode: acaf8...16b

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var 24 første gang jeg hadde sex (er jente). Hadde ikke turt eller hatt lyst tidligere. Lå med en trivelig fyr første gang og det var en grei opplevelse. Vi ble elskere i ca 6 mnd. Jeg er glad jeg ikke bare lå med en random eller andre tidligere tilbud.

Nå er jeg 33 år og etablert med samboer og baby.

Anonymkode: ac0d4...4e8

Skrevet
12 hours ago, Tvillingsjel said:

Snart 24 år og fortsatt ikke debutert. Jeg tror det aldri blir å skje heller :) 

Hvorfor tror du ikke det kommer til å skje?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg er mann på 24 og har ikke noe hastverk. Kommer ann på fra person til person 🙂

• 3 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Tenker, hurra for deg. Ikke forhaste deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 21.00):

Selvfølgelig er ts dame. Sier jo hun ikke har hastverk med å ha sex. Mens de aller fleste gutter på 21 år tenker jo på fitte 23 t i døgnet og vil definitivt har hastverk med å få pult. 

mens de fleste 18 år gamle jenter allerede har hatt sex. Og de har jo aldri tenkt på kuk? herregud, skada el?

Anonymkode: 52c04...399

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

mens de fleste 18 år gamle jenter allerede har hatt sex. Og de har jo aldri tenkt på kuk? herregud, skada el?

Anonymkode: 52c04...399

Tror de fleste unge, uansett kjønn, tenker på sex og er spent på å prøve det. Uavhengig av om de er utålmodige eller tålmodige. Jeg tenkte mye på kuk og sex i mange år før jeg hadde sex. Ventet likevel til det føltes riktig å ha det. Selv om jeg ønsket sex, og det som kvinne ikke hadde vært vanskelig å finne en frivillig, så skulle det jo føles riktig å ha det. Være en jeg ville og våget med. 

21 år og jomfru er nok ikke helt uvanlig, uansett kjønn. Det er ganske mange som trenger tid på å føle at det er riktig å ha det, og som er litt sjenerte/venter på sjansen en stund før den kommer. 

Anonymkode: faf1e...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...