AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg har fått resept fra legen på sånn slanke sprøyter, husker ikke helt hva de heter. Men jeg har ikke fått dekket fra Helfo, har høyt kolesterol og høy bmi. Jeg orker ikke prosessen med å søke fra Helfo og det nærmer seg sommer, jeg sliter ekstremt ned vekten min (gått opp mye på 2 år pga diverse medisiner og stress) trener, spiser ca 1800 kalorier dagen. Går over 10.000 skritt dagen pga jobben men går ikke ned i vekt. Jeg er kvalm over kroppen min og det går utover forholdet. Det er dyrt men tenker skal jeg bare punge ut 3000 for en måned og prøve det for å se om det funker? Redd bivirkninger også.... Noen erfaringer? Anonymkode: 5f5b5...c67
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Det heter saxenda. Tror det er flere tråder om det her hvis du ikke får svar i denne, selv har jeg dessverre ingen erfaring. Anonymkode: 2c1c7...9cf
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Har du begynt? Hvordan går det? Anonymkode: b8a49...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå