Gå til innhold

Flere som får sterke orgasmer i søvne hver natt? Overgangsalderen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er ei kvinne på 49 år som opplever sterke orgasmer hver natt og ofte flere ganger på samme natt. Dette skjer ekstremt ofte. Er dette vanlig og kan det komme av hormonforandringer, at jeg kommer i overgangsalderen snart? Har opplevd tidligere dette men ikke i så stort omfang. 

Sexlysten er også plutselig ekstrem stor. Stakkars mannen min 😂

Flere som opplever dette ?

Anonymkode: b91da...cb0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være noe i det😊en sånn siste "vår " liksom 😊

Nå er jeg yngre da 34 men jeg er også veldig kåt nå. Det er jeg ofte om våren.  Kommer ikke mange ganger samme natt som jeg vet om vertfall men våknet av at jeg kommer ofte ❤da tenker jeg bare at jeg har drømt noe digg og er fornøyd med det😁

Kanskje du bare skal nyte uten å tenke for mye på hvorfor det er sånn?😊

Anonymkode: 90c20...67d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 54. Føler sexlysten er veldig stor. Men får ikke orgasmer ved bare å drømme eller tenke på noe. Så fantastisk det høres ut.

Anonymkode: 94915...8bc

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei er ei kvinne på 49 år som opplever sterke orgasmer hver natt og ofte flere ganger på samme natt. Dette skjer ekstremt ofte. Er dette vanlig og kan det komme av hormonforandringer, at jeg kommer i overgangsalderen snart? Har opplevd tidligere dette men ikke i så stort omfang. 

Ikke sikkert det er stakkars han 😄 Bare nyt det så lenge det varer om det ikke gjør at du sover mindre.

Skrevet

Er selv en veldig kåt person, onanerer mye, får fremdeles orgasmer i søvne med jevne mellomrom, våkner alltid av orgasmen, men sovner igjen raskt😁

• Hjerte 1
Skrevet

I overgangsalderen minker jo sexlysten, men ikke alle kvinner som blir like hardt rammet. Hormoner er ikke lett å blik klok på, men det er jo også biologisk forklart dette med overgangsalderen. Likevel kan lykkehormoner bremse effekten av overgangsalderen, så hyppige orgasmer kan faktisk holde overgangsalderen litt unna. Knipeøvelser hjelper også iflg sexolog på instagram... Det er jo dopamin og oxytocin som skaper den lykkefølelsen, som igjen skaper iver, glede og kåthet til neste orgasme. Og i tillegg til orgasmen frigjøres også endorfiner og enkefaliner, det er jo kroppens egen morfin..

Så jeg ser på knipeøvelser og orgasmen som et lite medisinskap.. så det er ikke noe rart at kvinner med sterke orgasmer kaller det for lykkerus💫😇

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være det er hormoner?

Jeg har alltid våknet av orgasmer fra jeg var tidlig i 20-åra, er i 40-åra nå. Har bestandig hatt stor sex-lyst også. Sovner med en gang etterpå, så det har aldri vært noe problem. Kos deg, sier jeg bare :) 

Anonymkode: 5bdec...712

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke sant... 

Anonymkode: 71122...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i dette. Har fått orgasme i søvne siden jeg var i puberteten, men ganske lett ellers også. Litt plagsomt. Med kjæreste som ung, uten å skulle ha sex, at det går bare av å kline. Måtte prøve å skjule. Har fortsatt i voksen alder også og nå ble jeg nettopp 30.

Anonymkode: 36192...076

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...