AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #161 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor glad er han i henne, da? Han gidder jo ikke en gang å sette bitte litt pris på henne én gang i året. TS blir jo lei seg nettopp fordi hun er glad i ham og han ikke bryr seg om henne. Anonymkode: 007c5...7e6 Hva vet vi om ikke han setter pris på henne resten av året? Anonymkode: a4555...6af 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #162 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har spurt deg hvor glad er du egentlig i han når du sier at du kommer til å dumpe han hvis du ikke får kort snart? Det er dine egne ord at du skal dumpe han, jeg bare stiller spørsmålet om hvor glad du er i han! Anonymkode: a4555...6af Jeg har svart på det, men du nekter å forholde deg til det jeg skriver. Usympatisk. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #163 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har svart på det, men du nekter å forholde deg til det jeg skriver. Usympatisk. Anonymkode: 66c7e...019 Jeg forholder meg til akkurat det du skriver. Det er du som er usympatisk som ikke greier å ta til deg hva folk skriver her uten å slenge ut masse spydigheter, voks opp du er straks 41! Anonymkode: a4555...6af 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #164 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva vet vi om ikke han setter pris på henne resten av året? Anonymkode: a4555...6af Ren logikk. Når han svikter henne i de små tingene, hvorfor skulle han ikke svikte i de store? Hvis TS blir alvorlig syk, havner i en ulykke eller mister noen, hvor sannsynlig er det at hun skal få støtte fra en tusseladd som ikke gidder å ofre to kalorier på et bursdagskort? Anonymkode: 007c5...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #165 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ren logikk. Når han svikter henne i de små tingene, hvorfor skulle han ikke svikte i de store? Hvis TS blir alvorlig syk, havner i en ulykke eller mister noen, hvor sannsynlig er det at hun skal få støtte fra en tusseladd som ikke gidder å ofre to kalorier på et bursdagskort? Anonymkode: 007c5...7e6 Blir veldig lei meg av å lese dette, men tror det kan være noe i det dessverre. Anonymkode: 66c7e...019 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #166 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir veldig lei meg av å lese dette, men tror det kan være noe i det dessverre. Anonymkode: 66c7e...019 Kan du ikke spørre ham rett ut? Si hva du føler og spør om han bryr seg om deg eller om han er sammen med deg av andre grunner. Så får du en pekepinn, eller kanskje til og med et tydelig svar. Anonymkode: 007c5...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #167 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke spørre ham rett ut? Si hva du føler og spør om han bryr seg om deg eller om han er sammen med deg av andre grunner. Så får du en pekepinn, eller kanskje til og med et tydelig svar. Anonymkode: 007c5...7e6 Har spurt, vi har diskutert dette mange ganger. Han gir meg alltid et positivt svar, men handlingene sier jo noe helt annet. Anonymkode: 66c7e...019 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #168 Skrevet 10. mai 2022 Jeg fikk sms på bursdagen og gave én uke seinere. Jeg var fornøyd og tvilte ikke på at han er glad i meg og har prøvd å glede meg. Men til neste år må jeg dumpe ham hvis ikke det blir kort og kake. Takk for at du åpnet øynene mine! Anonymkode: bba41...6ca
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #169 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for konstruktivt innlegg. Jeg er og forblir uenig i at det er for sent for han å gi meg et kort for bursdagen som var i fjor. Han vet veldig godt at kortet var det jeg ønsket meg, og det er hensynsløst at han ennå ikke har gjort det. Tror rett og slett at om det ikke skjer, så elsker han meg ikke og da må det bli slutt. Anonymkode: 66c7e...019 Det har du gjort tydelig, men du nekter jo å innse at det kortet ikke kommer til å komme. Det er ikke noe om det ikke skjer. Hadde han villet hadde han gjort det i fjor. Det er en ren fantasi å sitte og vente på et kort for bursdagen i fjor. Så da må du bestemme deg for om dette virkelig er så viktig som du gir uttrykk for. At han ikke elsker deg hvis han ikke gir ett-års-forsinket-kort, men elsker deg hvis han gir ett-års-forsinket-kort (og kake) blir jo for enkelt (evt for dumt), det må jo selv du se. Anbefaler som sagt å snakke med noen om dette, utenom her inne. Det er en grunn til at så mange reagerer negativt på det du sier, og mange tror du troller. Jeg tror at når du får det på avstand vil du se selv at dette var ganske absurde tanker, så ikke gjør noe du kommer til å angre på. Anonymkode: edf9c...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #170 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk sms på bursdagen og gave én uke seinere. Jeg var fornøyd og tvilte ikke på at han er glad i meg og har prøvd å glede meg. Men til neste år må jeg dumpe ham hvis ikke det blir kort og kake. Takk for at du åpnet øynene mine! Anonymkode: bba41...6ca Seriøst, bare hold opp. Anonymkode: 007c5...7e6 2
Lorieen Skrevet 10. mai 2022 #171 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har svart på det, men du nekter å forholde deg til det jeg skriver. Usympatisk. Anonymkode: 66c7e...019 Alle her forholder seg til NØYAKTIG det du skriver, hverken mer eller mindre. Har du vurdert å lese gjennom dine egne innlegg før du ranter ivei om trolling, manglende empati og usympatiske svar? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #172 Skrevet 10. mai 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst, bare hold opp. Anonymkode: 007c5...7e6 Tror du meg ikke? Det må være lov å lære av andres tanker og erfaringer om en problemstilling? Anonymkode: bba41...6ca
Perelandra Skrevet 11. mai 2022 #173 Skrevet 11. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette. Perelandra, mod.
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #174 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ren logikk. Når han svikter henne i de små tingene, hvorfor skulle han ikke svikte i de store? Hvis TS blir alvorlig syk, havner i en ulykke eller mister noen, hvor sannsynlig er det at hun skal få støtte fra en tusseladd som ikke gidder å ofre to kalorier på et bursdagskort? Anonymkode: 007c5...7e6 Slik at et ektepar som aldri gir gaver til fødselsdager og jul, for ikke å snakke om gaver, ikke støtter hverandre hvis en av dem skulle bli syk? Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. De elsker jo hverandre selv om de er over tenåringsstadiet når det gjelder å sende søte romantiske kort til hverandre. Min ektemann og jeg har sluttet å gi hverandre kort og gaver rett og slett fordi vi ikke har bruk for det. Vi bruker heller pengene på barn og barnebarn.
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #175 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, angriper ikke noen. Men forsvarer meg mot trollene her som prøver å sykeliggjøre meg, det er faktisk ikke greit på noen måte. er flere som skriver konstruktiv kritikk her, men det nevner du ikke. Anonymkode: 66c7e...019 Du har ikke svart på hva det er du trenger hjelp til?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #176 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan du ikke spørre ham rett ut? Si hva du føler og spør om han bryr seg om deg eller om han er sammen med deg av andre grunner. Så får du en pekepinn, eller kanskje til og med et tydelig svar. Anonymkode: 007c5...7e6 Fikk svaret mitt i går. Han sendte en helt latterlig melding med at om det er ydmykende å få kort for 40-årsdagen, vil jeg da ha et kort hvor det står gratulerer med 41? Later som om han ikke forstår at problemet er at han nektet å gi meg kortet for 40-årsdagen FØR jeg fylte 41. Han sendte den sent på kvelden, og jeg ringte og sa at om han elsker meg, så ville han komme med kortet og overnatte nå. Men han kom ikke, så nå har han ødelagt og laget et permanent sår både når det gjelder 40-årsdagen som var og nå 41-årsdagen. Jeg var ekstremt tydelig på hva jeg trengte; et kort før det ble bursdagen min igjen, og at han kunne overnatte så jeg i det minste slapp å våkne alene på bursdagen min. Han kom ikke, og har totalt fucket opp også denne bursdagen. Han nevnte at han har kjøpt noen planter han mente jeg ville ha, men det var det kortet jeg ønsket meg! Og det visste han veldig godt. Faens drittsekk. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #177 Skrevet 11. mai 2022 Honey Dew skrev (37 minutter siden): Slik at et ektepar som aldri gir gaver til fødselsdager og jul, for ikke å snakke om gaver, ikke støtter hverandre hvis en av dem skulle bli syk? Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. De elsker jo hverandre selv om de er over tenåringsstadiet når det gjelder å sende søte romantiske kort til hverandre. Min ektemann og jeg har sluttet å gi hverandre kort og gaver rett og slett fordi vi ikke har bruk for det. Vi bruker heller pengene på barn og barnebarn. Da tar jeg meg friheten til å anta at du og din mann har blitt enige i fellesskap om at dere ikke er interessert i gaver og kort fra den andre? Det er noe helt annet hvis den ene faktisk ønsker seg det, og den andre ikke bryr seg om å gi. For det er vel ikke slik at du kan si til mannen din at sånn og sånn trenger jeg fra deg, og så gjør han sitt beste for å IKKE gi deg det du ber om? Kjæresten til TS virker nesten litt trassig på meg, det ser ut som om det har gått sport for ham i å nekte henne noe som hun sårt føler behov for. Anonymkode: 007c5...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #178 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fikk svaret mitt i går. Han sendte en helt latterlig melding med at om det er ydmykende å få kort for 40-årsdagen, vil jeg da ha et kort hvor det står gratulerer med 41? Later som om han ikke forstår at problemet er at han nektet å gi meg kortet for 40-årsdagen FØR jeg fylte 41. Han sendte den sent på kvelden, og jeg ringte og sa at om han elsker meg, så ville han komme med kortet og overnatte nå. Men han kom ikke, så nå har han ødelagt og laget et permanent sår både når det gjelder 40-årsdagen som var og nå 41-årsdagen. Jeg var ekstremt tydelig på hva jeg trengte; et kort før det ble bursdagen min igjen, og at han kunne overnatte så jeg i det minste slapp å våkne alene på bursdagen min. Han kom ikke, og har totalt fucket opp også denne bursdagen. Han nevnte at han har kjøpt noen planter han mente jeg ville ha, men det var det kortet jeg ønsket meg! Og det visste han veldig godt. Faens drittsekk. Anonymkode: 66c7e...019 Løpet er kjørt, TS. Han bryr seg ikke. Anonymkode: 007c5...7e6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #179 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Løpet er kjørt, TS. Han bryr seg ikke. Anonymkode: 007c5...7e6 Bryr seg ikke? Han har vel fått nok. Anonymkode: 70053...780 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #180 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bryr seg ikke? Han har vel fått nok. Anonymkode: 70053...780 Dette. Gjør han en stor bjørnetjeneste og forlat han. Anonymkode: 886a4...d76
Anbefalte innlegg